Иван Москвитин, ОС-10, Ленанефть-2054, Механик Маслюк, Капитан Тараторин
Река Лена
Саха (Якутия), Пеледуй
Рейд Пеледуя

Author: Владимир Куницын           Date: June 5, 2015

Statistics

Published 16.07.2015 18:22 MSK
Views — 2393

License: Copyright ©

Detailed info



Permanent link to this photo

To the photo's rating

Class:ТР
Design:СК-2000КмН
Home Port:Пеледуй  
Owner:Ленское объединённое речное пароходство  
Manager:Ленское ОРП филиал Пеледуйский ССРЗ  
Registry:РРР
Board number:Л-02-0980
Registry number:172831
Registry class:Р1,2А
Built:19.06.1989
Builder:
Zhatai
Current state:Operating
Renames:СК-2092 → 05.1996 ТР-907 → 01.2000
В 1996 году переоборудовано в нефтеналивное судно.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Class:ОС (354, А, Б, К, У)
Design:354К
Home Port:Пеледуй  
Owner:Ленское объединённое речное пароходство  
Manager:Ленское ОРП филиал Пеледуйский ССРЗ  
Registry:РРР
Board number:Л-02-1155
Registry number:107480
Registry class:Р1,2
Built:02.07.1959
Builder:
Kachug
Yard number:160
Second builder:
Alekseevsk
Second yard number:10
Current state:Operating
Renames:Нижнеянск → 05.1982
В 1982 году на Алексеевской РЭБ флота переоборудовано в зачистную станцию по проекту 354К.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Class:Ленанефть
Design:621
Home Port:Пеледуй  
Owner:Ленское объединённое речное пароходство  
Manager:Ленское ОРП филиал Пеледуйский ССРЗ  
IMO:8935718
Registry:РРР
Board number:Л-02-0832
Registry number:161750
Registry class:М-СП3,5(ЛЁД40)А
Call sign:UEFB
MMSI:273389400
Built:1984
Builder:
Русе
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Class:ТР
Design:СК-2000КН
Home Port:Пеледуй  
Owner:Ленское объединённое речное пароходство  
Manager:Ленское ОРП филиал Пеледуйский ССРЗ  
Registry:РРР
Board number:Л-02-0978
Registry number:233007
Registry class:Р1,2А
Built:22.08.1996
Builder:
Качуг
Yard number:6
Current state:Operating
Renames:ТР-905 → 12.1998
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Class:Волгонефть
Design:1577
Home Port:Пеледуй  
Owner:Ленское объединённое речное пароходство  
Manager:Ленское ОРП филиал Пеледуйский ССРЗ  
IMO:6919344
Registry:РРР
Board number:Л-02-0875
Registry number:089673
Registry class:Б/К
Built:1968
Builder:
Volgograd
Yard number:798
Current state:несамоходная бункеровочная ёмкость
Renames:Волгонефть-52 → 04.1972 50 лет ЯАССР → 1985
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

EXIF

Make (Manufacturer):Canon
Model:Canon EOS 550D
Date and Time:05.06.2015 04:48
Copyright Information:Vladimir Kunitsin,UST-KUT
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:55 mm
More »

Comments · 9

16.07.2015 19:07 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7296 · Database Editor
Волгонефть "Капитан Тараторин" списано в 2008 году а затем утилизировано, но на фото чудным образом восстало из пепла подобно фениксу...
17.07.2015 06:33 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1226 · Database Editor
Цитата (Ars, 16.07.2015):
> фото чудным образом восстало из пепла
Арсений, откуда такая уверенность, что он на данный момент живой?
17.07.2015 10:53 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7296 · Database Editor
Игорь, на другом фото его уже воскресили. Видимо, в этом что то есть...
17.07.2015 12:35 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1226 · Database Editor
Цитата (Игорь Шевченко, 17.07.2015):
> на другом фото
это на каком же?
17.07.2015 12:39 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7296 · Database Editor
Цитата (Игорь Шевченко, 17.07.2015):
> это на каком же?

На том, что в карточке - http://fleetphoto.ru/photo/134467/
17.07.2015 12:43 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1226 · Database Editor
http://fleetphoto.ru/photo/134467/#125629 т.е. то, что я там написал пустое место?
17.07.2015 12:56 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7296 · Database Editor
Цитата (Игорь Шевченко, 17.07.2015):
> http://fleetphoto.ru/photo/134467/#125629 т.е. то, что я там написал пустое место?

Ну, видимо Вашим коллегам по рабочему цеху данная ситуация с этой ВН видится иначе. Не всегда то что тут пишется в комментариях под фотографиями в отношении состояния судна (или чего то еще) имеет право на существование, даже если это объективная реальность.
06.08.2015 11:01 MSK
Link
No photos
Цитата (Ars, 16.07.2015):
> Волгонефть "Капитан Тараторин" списано в 2008 году а затем утилизировано, но на фото чудным образом восстало из пепла подобно фениксу...

На данный момент судно находится на плаву, находится на консервации. с чего вы взяли что онон утилизировано???!!!
09.08.2015 13:44 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7296 · Database Editor
Цитата (Dimas999, 06.08.2015):
> На данный момент судно находится на плаву, находится на консервации. с чего вы взяли что онон утилизировано???!!!

Во-первых, как уже говорил выше

> (Ars, 17.07.2015): Не всегда то что тут пишется в комментариях под фотографиями в отношении состояния судна (или чего то еще) имеет право на существование, даже если это объективная реальность.

А во-вторых, как только появилась фото этого судна, его состояние было помечено "красным". Потом уже его изменили на "желтый"...

Your comment

You need to log in to write comments.