FleetPhoto
Механик Антонов. Internal compartments
(на борту судна)
Цепной ящик правого якоря

Author: Ars · Astrakhan           Date: January 3, 2015

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.03.2015 18:22 MSK
Views — 1640
Detailed info


Механик Антонов

Design:19614, тип Нижний Новгород
Home Port:Saint Petersburg  
IMO:9598359
Registry:РМРС
Registry number:100425
Registry class:КМ(*) ЛУ1 IIСП А3 нефтеналивное
Call sign:UBBH9
MMSI:273351320
Keel laid:24.08.2010
Built:12.05.2011
Builder:
Nizhny Novgorod
Yard number:18
Current state:Registry data changed Operating
Renames:10.2022 FTM 22
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DSC-HX60
Date and Time:03.01.2015 14:25
Exposure Time:1/8 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:1000
Focal Length:4.3 mm
Show all EXIF tags

Comments · 3

28.03.2015 09:43 MSK
Link
Photos: 70
Вот такая цепь чистая и должна быть а не как в левом
0
+0 / –0
28.03.2015 09:48 MSK
Link
Alexander Kh. · Бахтемир
Photos: 445
Ей просто не пользуются, что бы не зас..ть оба ящика
+2
+2 / –0
28.03.2015 12:41 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7367 · Database Editor
Цитата (Вячеслав, 28.03.2015):
> Вот такая цепь чистая и должна быть а не как в левом

Хочешь не хочешь, а часть цепи все равно будет грязной. Возможно под этой кучей скрываются "тайник" похлеще того что видно с левого якоря. Это хорошо заметно в море, когда встаешь на глубине и вытравливаешь 6-7 смычек. Вот тогда уже пол-бака будет загаженным.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.