Место постройки: Brynäs Varv, Gävle
Построен как Lidingöfärjan 2 для Lidingö Trafik AB, Lidingö; в 1927 продан в Гётеборг и переименован в Färjan 6; в 1969 году продан в Стокгольм Stockholms Ångslups AB и переименован в Nybron 1, тогда-же произведена реконструкция с заменой паровой машины на дизель; уже в начале 1970 продан AB Djurgårdsvarvet, Стокгольм, в конце того-же года Waxholms Ångfartygs AB; с мая 1998 у нынешнего владельца, тогда-же и переименован в Stockholms Ström 3.
тех. данные: с постройки/современные
длина: 20,1 / 20,56
ширина: 5,37 / 5,37
Brt/Nrt: 95/56 / 47/20
двигатель: 1 паровая машина / дизель 1 x Scania D11 R81
мошность: 100 л.с., 73 kW / 150 л.с., 110 kW
пассажиров: 204 / 150
скорость: — / 10 узлов
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Essingen I → 1907 Oden → 1960 Östergyllen → 1977 Bebban III → 1981
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
PENTAX
Model:
PENTAX K-50
Software or Firmware:
Adobe Photoshop CS3 Windows
Date and Time:
31.12.2017 13:37
Exposure Time:
1/80 sec
Aperture Value:
4
ISO Speed:
100
Focal Length:
18 mm
Equivalent Focal Length:
27 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode