FleetPhoto
Paglia
 Paglia 
Южно-Китайское море, Сиамский залив
Таиланд, Лаем Чабанг
Погрузка тяжелой техники на Африку

Author: volzhanin           Date: June 26, 2016

Statistics

License: Copyright ©
Published 12.01.2019 19:40 MSK
Views — 654
Detailed info


Paglia

Design:SDARI PCTC 4900/5000
Home Port:Gibraltar  
IMO:9427940
Registry:DNV-GL
Registry number:G113435
Registry class:[✠] 100 A5 Car carrier BWM DG ERS IW NAV-OC ✠ MC AUT TMON(oil lubricated)
Call sign:ZDNC2
MMSI:236111881
Keel laid:11.09.2008
Launched:20.05.2010
Built:06.10.2010
Builder:
Zhoushan
Yard number:2075
Current state:Renamed Operating
Renames:CSAV Rio Blanco → 10.2012 • → 12.2022 Viking Paglia
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot SX260 HS
Date and Time:26.06.2016 17:26
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:100
Focal Length:4.5 mm
Show all EXIF tags

Comments · 2

10.12.2021 15:03 MSK
Link
NAVIGATOR74 · Petropavlovsk-Kamchatskiy
Photos: 198
На скоб-трапах и вдоль левого борта колючая проволока намотана? ОСПС в действии:)))))
0
+0 / –0
10.12.2021 15:27 MSK
Link
Photos: 926
Цитата (NAVIGATOR74, 10.12.2021):
> На скоб-трапах и вдоль левого борта колючая проволока намотана? ОСПС в действии:)))))

ISPS колючую проволоку никак не регулирует. Это была просто дополнительная защита от сомалийских пиратов. На переходе проволока растягивалась так же в проемах кормовой швартовной палубы (видно часть на левом борту) и по верху закрытой рампы. По сути - бесполезная штука в море. Но, в случае нападения, могла дать экипажу несколько дополнительных минут для укрытия в цитадели. ;)
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.