FleetPhoto
Александр Грин, Урал
Река Свияга, Куйбышевское водохранилище
Татарстан, Свияжск
Пристань Свияжск

Author: Замалеев Максим · Samara           Date: August 11, 2023

Statistics

License: Copyright ©
Published 19.11.2023 17:27 MSK
Views — 292
Detailed info


Александр Грин

Class:Сергей Есенин
Design:PV08
Home Port:Saint Petersburg  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:01313961
Registry number:235702
Registry class:М3,0
Call sign:UBII2
MMSI:273362910
Built:31.05.2012
Builder:
Rybinsk
Yard number:7001
Second builder:
Водники
Current state:Operating
Renames:Александр Блок → 05.2012
Судно построено по проекту PV08, с использованием элементов эксплуатировавшегося судна "Александр Блок".
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Урал

Design:588 (DDR), V.Chkalov/Rodina
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-9-6440
Registry number:004875
Registry class:О2,0
MMSI:273321730
Built:06.1958
Builder:
Wismar
Yard number:123
Current state:Operating
Renames:Урал → 05.1961 Инженер Пташников → 03.2007 Тарас Бульба → 07.2013
В 1961 — 2008 гг. носил имя в честь работника речного флота Пташникова Владимира Макаровича (1904-1961), с 1947 года работавшего заместителем министра речного флота.
Не эксплуатировался в навигациях 2020, 2021 и 2022 гг.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 650D
Date and Time:11.08.2023 11:57
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:9
ISO Speed:100
Focal Length:56 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.