Не эксплуатировался с 2013 по 2017 год.
В навигацию 2019 не вышел.
Снята с учета в 2023 году, переоборудована в стоечный причал.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
NIKON
Model:
COOLPIX L120
Software or Firmware:
PhotoScape
Date and Time:
03.12.2012 11:04
Exposure Time:
1/5 sec
Aperture Value:
3.8
ISO Speed:
800
Exposure Bias:
–0.3 EV
Focal Length:
10.2 mm
Equivalent Focal Length:
57 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Цитата (КоролёвЕвгений, 15.09.2019): > Знаю что на тепловозах ТГМ-4 двигатели из ГДР ставили.
вряд ли. На ТГМ4 стоял дизель мощностью 750 л.с., на 4Б - 211Д3М мощностью 814 л. с. А 6NVD26-2 - если мне склероз не изменяет - 390 л.с. Да и 75 об/мин для тепловоза маловато будет. Там более высокооборотные двигатели ставят.
0
+0 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link