FleetPhoto
Шлюзовой-86, МП-26
Река Волга, Угличское водохранилище
Московская область, Дубна

Author: Александр Конов           Date: October 27, 2013

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.10.2013 11:10 MSK
Views — 1958
Detailed info


Шлюзовой-86

Class:Шлюзовой (пр. 887, А, Л)
Design:887А
Home Port:Ulyanovsk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-09-2819
Registry number:173340
Registry class:О2,0
MMSI:273367570
Built:1978
Builder:
Petrokrepost
Yard number:74
Current state:Operating
Renames:Шлюзовой-165 → 11.2005
Модернизирован по проекту 887А/371. Установлены дизеля марки 8481.10-07.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

МП-26

Class:Землесосы
Home Port:Moscow  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:М-01-057
Registry number:041943
Registry class:Р0,6
Built:1942
Builder:
Москва
Yard number:03
Current state:Registry data changed Operating
Renames:Северо-Двинская-6 → 06.1948 МОК-12 → 04.1958
Назначение: несамоходный землесос. В 1973 году перестроен в МЗП по проекту МЗП-03.
Длина: 54 м
Ширина: 8,48 м
Высота наибольшая: 8,5 м
Осадка в грузу: 1,25 м
Осадка порожнем: 1,04 м
Валовая вместимость: 431 рег.т
Тип ГД: дизель 8NVD48AU
Мощность ГД: 1×736 кВт
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:NIKON D90
Date and Time:27.10.2013 09:27
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:400
Focal Length:180 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

27.10.2013 20:50 MSK
Link
Photos: 6965 · Administrator / Technical Department
Такой изгиб корпуса заложен конструктивно, или погнулся от старости?
0
+0 / –0
28.10.2013 22:09 MSK
Link
Dvizzzok · Stalingrad
Photos: 950 · Database Editor / Photo Screener
Скорее второе. У такой формы корпуса нет никакого функционала, считаю
0
+1 / –1
31.10.2013 12:13 MSK
Link
No photos
запомните раз и навсегда этот землесос-самоделка.сделан из немецкой баржи или лихтера.
+4
+4 / –0
31.10.2013 12:15 MSK
Link
No photos
точнее уже не помню.сварщики в зап.порту рассказывали.
+2
+2 / –0
31.10.2013 21:35 MSK
Link
Photos: 1648
Цитата (Александр Конов, 27.10.2013):
> Такой изгиб корпуса заложен конструктивно, или погнулся от старости?

Я думаю первое. Все пароходы тех времен имели седловатость. От старости, как минимум грузовые суда, гнутся в обратную сторону. Перегиб, а не прогиб.
0
+0 / –0
08.08.2015 10:02 MSK
Link
Photos: 37
"МП-26" стоит в Ульяновске. Там же находятся "ПГР-22" (http://fleetphoto.ru/vessel/3089/) и "7509" (http://fleetphoto.ru/vessel/7831/).
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.