FleetPhoto

СПН-728Б

Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
RegistryPort
05.2023
РКО (РРР до 2022)  Якутск
≤ 2012
  Усть-Куйга
1992
  Нижнеянск
 РР РСФСР  Nizhneyansk

Class:СПН
Design:414В
Builder:Жигаловский судостроительный завод Ленского БУП МРФ РСФСР   Zhigalovo
Yard number:111
Built:27.12.1987
Home Port:Якутск  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:Л-03-1627
Registry number:172739
Registry class:О2,0
MMSI:273345060
Current state: Out of service 



Years:  1988 · 2012 · 2023

Secondary photos: hide / show
807 KB
519

Керчь  ·  Озёрный (ЧССР) type, 3801-С design, Жатай
 Пётр Вахромеев   ·  2766 design, Жатай
 Игарка   ·  21-88, тип Калининград design, Якутск

Река Лена
Саха (Якутия), Жатай
Жатайский затон ЛОРП

Совместная вылазка с Smog7890

June 17, 2023
Author: Grenadier_Thomas


Home Port:Якутск  
MMSI:273345060
Registry data changed
May 2023
Home Port:Усть-Куйга  
Show full data

480 KB
2323

РТТ-466  ·  РТ-300 type, 911Л design, Усть-Куйга

Река Яна
Саха (Якутия)
Перекат Пороги

August 22, 2012
Author: Bareev Boris

387 KB
3
2113

 РТТ-472   ·  РТ-300 type, 911Л design, Усть-Куйга

Река Яна
Саха (Якутия)
Перекат Нижний Пекарь

June 11, 2012
Author: Bareev Boris

464 KB
1
1929

Река Яна
Саха (Якутия)

June 10, 2012
Author: Bareev Boris


Home Port:Усть-Куйга  
Registry data changed
2012 or earlier
Home Port:Нижнеянск  
Show full data

No photos during this period
Board number:Л-03-1627
Registry data changed
August 2002
Show full data

No photos during this period
Home Port:Нижнеянск  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry data changed
1992
Home Port:Nizhneyansk  
Registry:РР РСФСР
Show full data

886 KB
354

Река Лена

1988
Author: AstraGyr


Pictures displayed: 5 from 5


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.