FleetPhoto
Шестиозерье, РТ-333
 Том   ·   Шестиозерье   ·  РТ-333
Река Свирь
Ленинградская область, Свирьстрой
Нижний бьеф Нижнесвирского шлюза
"Бахтемир" переименован в "Шестиозерье"

Author: E69 · Novosibirsk           Date: August 5, 2014

Statistics

License: BY-NC
Published 17.08.2014 09:58 MSK
Views — 2485
Detailed info


Шестиозерье

Class:Non propelled dry cargo vessels
Home Port:Saint Petersburg  
IMO:8857409
Registry:РКО (РРР до 2022)
Keel laid:17.04.1977
Built:25.04.1978
Builder:
Boizenburg
Yard number:340
Current state:Registry data changed Out of service
Renames:Бахтемир → 07.2014
В 2013-2014 гг. на Невском ССРЗ переоборудовано в несамоходную баржу
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

РТ-333

Class:РТ-300
Design:911В
Home Port:Saint Petersburg  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:СЗ-03-15
Registry number:199302
Registry class:Р1,2А
MMSI:273370890
Built:27.05.1982
Builder:
Novaya Ladoga
Yard number:74
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Comments · 4

17.08.2014 21:14 MSK
Link
Окский · Nizhny Novgorod
Photos: 1398 · Database Editor
333 по возрастанию идут :)
0
+0 / –0
18.08.2014 08:42 MSK
Link
No photos
Что из корпусов СТК пытаются построить? Кто подскажет?
0
+0 / –0
18.08.2014 09:16 MSK
Link
Photos: 35
Рубку срезали для того чтобы баржа получилась, стоит загруженная в Шале, ждет тяги.
0
+0 / –0
18.08.2014 11:53 MSK
Link
No photos
Хорошо что хоть так его переделали, а не пустили на металл!Будут лес возить!
+4
+4 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.