FleetPhoto
Муромец. Engine Rooms
(на борту судна)
ГД.

Author: vyacheslav1961           Date: November 17, 2014

Statistics

License: Copyright ©
Published 22.12.2014 11:32 MSK
Views — 2103
Detailed info


Муромец

Design:8059, Sadko
Home Port:Arkhangelsk  
IMO:7042124
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:224797
Registry class:М-СП 3,5 (лед 40)
Built:12.1970
Builder:
Magdeburg
Yard number:7033
Current state:Registry data changed Operating
Renames:МБ-7033
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot SX270 HS
Date and Time:17.11.2014 11:52
Exposure Time:1/15 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:1600
Focal Length:4.5 mm
Show all EXIF tags

Comments · 8

22.12.2014 17:22 MSK
Link
Photos: 36
Это МАН?
0
+1 / –1
22.12.2014 18:07 MSK
Link
Alexander Kh. · Бахтемир
Photos: 445
NVD
+2
+2 / –0
23.12.2014 12:39 MSK
Link
Photos: 36
Цитата (vint-1, 23.12.2014):
> Да по сути одно и тоже с разницей в несколько десятков лет.

А можно по подробнее? Я не механик.
0
+0 / –0
23.12.2014 14:40 MSK
Link
No photos
NVD.Немецкий судовой двигатель.Делали в ГДР.Очень распространенный судовой дизель на речном флоте.
+1
+1 / –0
23.12.2014 18:00 MSK
Link
Photos: 36
Спасибо!
+1
+1 / –0
14.01.2015 13:15 MSK
Link
No photos
6NVD48A-2U, четырехтактный, произв. Германия
может быть с турбиной 1000 л.с.
или без турбины 750 л.с.
0
+0 / –0
05.03.2015 23:52 MSK
Link
Klepa_B52 · Zaporozhye
Photos: 2
6NVD48A-2U - 515 кВт с турбиной
0
+0 / –0
06.03.2015 17:42 MSK
Link
Photos: 280
Они есть разных моделей в том числе и для работы на тяжелом топливе.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.