FleetPhoto
Neringa. Элементы и детали
(на борту судна)

Author: Kurh · Memel           Date: April 7, 2013

Statistics

License: Copyright ©
Published 30.01.2015 16:19 MSK
Views — 1274
Detailed info


Neringa

Design:603.L
Home Port:Klaipeda  
IMO:8996798
Board number:P-400
Call sign:LY2014
Built:05.2004
Builder:
Burgas
Yard number:013001
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DSC-WX1
Date and Time:07.04.2013 14:28
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:160
Focal Length:4.25 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

31.01.2015 09:07 MSK
Link
Photos: 36
Авианосец:)))
0
+0 / –0
31.01.2015 10:32 MSK
Link
Kurh · Memel
Photos: 655
При хорошей "утрамбовке"влезает 45-48 легковых автомобилей..правда есть планы построить через залив платный мост и тогда эти паромы станут не нужными
0
+0 / –0
31.01.2015 10:47 MSK
Link
Kurh · Memel
Photos: 655
К стати,на Ваш вопрос .."а зачем продали паромы проекта Р-144К".. у старых паромов был один существенный недостаток при сильных ветрах они не могли переправлять транспорт(слыбый двигатель+большая"парустность"надстройки не давала ему швартоватся) а эти без проблем работают при силе ветра 35 м/с.
+2
+2 / –0
31.01.2015 18:42 MSK
Link
Photos: 36
Цитата (Kurh, 31.01.2015):
> слыбый двигатель+большая"парустность"
Понятно!

Цитата (Kurh, 31.01.2015):
> эти без проблем работают при силе ветра 35 м/с.
Вот это да-а-а!!!
+1
+1 / –0
10.12.2021 13:57 MSK
Link
Любитель · Vilnius
Photos: 1982
Цитата (Kurh, 31.01.2015):
> К стати,на Ваш вопрос .."а зачем продали паромы проекта Р-144К"..

А кто работал в Клайпеде до Р-144К?
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.