FleetPhoto
Teklibka
Японское море, пролив Босфор Восточный
Приморский край, Владивосток

Author: stoykiy867 · Vladivostok           Date: May 6, 2012

Statistics

License: Copyright ©
Published 02.02.2015 10:39 MSK
Views — 1544
Detailed info


Teklibka

Class:Ymir/Heinlaid
Home Port:Kingstown  
IMO:7320382
Built:15.11.1973
Withdrawn:08.01.2013
Scrapped:08.01.2013
Builder:
Tuzla
Yard number:25
Second builder:
Elmshorn
Second yard number:1150
Current state:Утилизирован в Цзянъи́нь (Китай)
Renames:Thunar → 1975 Манилайд → 1992 Manilaid → 1996 Beacon 2 → 1999
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot SX210 IS
Artist Name:Picasa
Date and Time:06.05.2012 16:58
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.9
ISO Speed:80
Focal Length:70 mm
Show all EXIF tags

Comments · 3

02.02.2015 17:24 MSK
Link
Виталий В · Arkhangelsk
Photos: 3562 · Database Editor
А для чего такие рёбра на носу у них?
+2
+2 / –0
02.02.2015 23:40 MSK
Link
Eugene Iron · Arkhangelsk
Photos: 3790
Тоже хотелось бы знать.На усы похоже.))
0
+0 / –0
03.02.2015 02:53 MSK
Link
NAVIGATOR74 · Petropavlovsk-Kamchatskiy
Photos: 189
На многих промысловых судах Дальнего Востока японской, корейской построек, а так же на пр. FVS-419, тип МЫС КОРСАКОВА, пр. R-8083, тип СТЕРКОДЕР наваривали такие ребра жесткости в носовой части судна в районе пояса переменных ватерлиний. В ходе эксплуатации выяснилось, что лед Охотского и Берингова морей очень крепкий, а металл не достаточно толстый и были частые случаи пробоин форпиков. Поэтому и наваривали "ледовое усиление". Здесь же, возможно, чтобы не менять обветшалую обшивку корпуса судна, просто усилили местную прочность.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.