Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
NIKON
Model:
COOLPIX P510
Software or Firmware:
Paint.NET v3.5.11
Date and Time:
19.09.2015 12:44
Exposure Time:
1/1600 sec
Aperture Value:
4.9
ISO Speed:
100
Focal Length:
5.3 mm
Equivalent Focal Length:
30 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
В списках флота Северного речного пароходства во времена СССР числился некий "МО-22" проекта 839А 1960 года постройки, закреплён за Архангельским пассажирским райуправлением.
Из воспоминания речника из Козьмодемьянска: "Теплоход Мо-22 пригнали в 1987 году -100%. Вначале мы с начальником транспортного цеха летали в Архангельск самолетом смотреть в начале марта , а потом уже всей командой 4 чел. получали и гнали его, с лета 1987-го он стоит на учете в Чебоксарском участке суд. инсп. Сам ездил 3 раза оформлять документы..." Завод Копир преобразован в акционерное общество "КОПИР", приказ №62 от 24.02. 1993г., а не в ноябре 1992 года.
0
+0 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link