Statistics
License: Copyright ©
Published 18.06.2019 16:52 MSK
Views — 1262
Detailed info
Rating: +14
|
Design: | 13502, тип Флора |
Home Port: | Arkhangelsk |
IMO: | 8227965 |
Registry: | РКО (РРР до 2022) |
Registry number: | 230047 |
Registry class: | М-ПР2,5(ЛЕД40) |
MMSI: | 273334050 |
Built: | 18.07.1984 |
Builder: | Khabarovsk |
Yard number: | 502 |
Current state: | Operating |
Renames: | Макома → 1992 Palmse → 1995 Палмсе → 11.2002 |
Нефтеналивное с t всп.>60°C, сборщик льяльных вод |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Class: | Buna |
Home Port: | Saint Petersburg |
IMO: | 7804936 |
Registry: | РМРС |
Registry number: | 785081 |
Registry class: | KM* L1 R2 AUT2 oil tanker(>60°C)(ESP) |
Call sign: | UHNN |
Keel laid: | 29.08.1978 |
Built: | 01.08.1979 |
Builder: | Capelle aan den IJssel |
Yard number: | 887 |
Current state: | Registry data changed Operating |
Renames: | Buna → 09.2004 Luga → 12.2004 |
Построен как танкер-химовоз
В 1993 г переоборудован в танкер-бункеровщик
В 2004 г переоборудова в танкер-продуктовоз
Длина: 73,44 м
Ширина:: 12,25 м
Ширина на миделе : 12,03 м
Высота борта: 6 м
Осадка : 4,901 м
Валовая вместимость: 1561 рег.т
Чистая вместимость: 512 рег.т
Дедвейт: 1802 т
Тип ГД: дизель MAK 6M453AK flexible couplings & sr geared to sc.shaft driving 1 CP propeller
(Четырёхтактный, 6 Цил, 320 х 420 мм)
Мощность ГД: 1х1665 кВт (2243 л.с.)
ДГ : 1х264 Кв,1х256 Кв, 1х200Кв, 1Х80 Кв ( 220/380 Вт, 50 Гц)
Скорость: 12 уз
Грузовые насосы: 2 х 120 т/час
Запас топлива: 145 т (ДТ), расход : 10 т/день |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Copyright Information: | Evgeniy Zhelezov |
|