FleetPhoto
Болиславль Балдин, Павел Городилов
Норвежское море, остров Квалёйа
Норвегия, Хаммерфест
Причал Bunker Oil AS

Author: Dozy.Pangolin · Murmansk           Date: October 20, 2003

Statistics

License: BY-NC-ND
Published 07.01.2021 16:26 MSK
Views — 919
Detailed info


Болиславль Балдин

Design:2198, Ivan Shankov
Home Port:Murmansk  
IMO:9137480
Registry:РМРС
Board number:МИ-0469
Call sign:UCCJ
Built:30.05.1997
Builder:
Wolgast
Yard number:469
Current state:Renamed Operating
Renames:04.2005 Atlantic Preserver
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Павел Городилов

Design:2198, Ivan Shankov
Home Port:Murmansk  
IMO:9137507
Registry:РМРС
Board number:М-0205
Call sign:UAZW
Built:29.07.1997
Builder:
Wolgast
Yard number:471
Current state:Renamed Operating
Renames:01.2005 Atlantic Protector
В 2005г. переоборудовано в Гданьске
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:CYBERSHOT
Date and Time:20.10.2003 10:44
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:400
Exposure Bias:+0.7 EV
Focal Length:6.4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 3

07.01.2021 16:26 MSK
Link
Dozy.Pangolin · Murmansk
Photos: 414
Фото сделано незадолго до продажи судов канадской фирме.
+1
+1 / –0
07.01.2021 18:22 MSK
Link
Виталий В · Arkhangelsk
Photos: 3660 · Database Editor
Только у нас походу могут продавать относительно новые суда за границу, а потом покупать из-за границы намного старее суда...
+3
+3 / –0
07.01.2021 18:56 MSK
Link
Dozy.Pangolin · Murmansk
Photos: 414
Цитата (Виталий В, 07.01.2021):
> Только у нас походу могут продавать относительно новые суда за границу, а потом покупать из-за границы намного старее суда...

Так девяностые-начало нулевых - выживали как могли.. Насколько я знаю, МТФ пришлось возвращать кредиты, взятые на постройку этой серии.
Вообще с покупкой-продажей промысловых судов хватает нюансов. Возможности строительства, условия содержания, конъюнктура рынка и т.п.
+2
+2 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.