✠100A1 PASSENGER/VEHICLE FERRY: MOVABLE DECKS; ICE CLASS 1AS MAXIMUM DRAUGHT MIDSHIPS 7.116 M MAXIMUM / MINIMUM DRAUGHT AP 7.116 / 6.000 M MAXIMUM / M, INIMUM DRAUGHT FP 7.116 / 6.000 M POWER REQUIRED: 11909KW, POWER INSTALLED: 32580KW
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
Panasonic
Model:
DMC-FX8
Software or Firmware:
Ver.1.0
Date and Time:
02.11.2006 17:47
Exposure Time:
1/8 sec
Aperture Value:
2.8
ISO Speed:
200
Focal Length:
5.8 mm
Equivalent Focal Length:
35 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Ценники приемлемые, если учесть, что это за всю каюту 1-4 человека и на двое суток, каюта класса "с", та что под автопалубой и ниже ватерлинии совсем недорого.На наш "Белинский" СПб-Валаам те же 2 суток и отвратная каюта у ватерлинии на троих, например, более 300 евро.
Цитата (andzis, 05.06.2012): > во всех каютах есть окна в каютах под автопалубой окон нет, зеркала висят, а в шторм жуткий грохот от каждой волны- не очень комфортно.
0
+0 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link