FleetPhoto
Вадим Клюев, СЗ-110
Ладожское озеро, бухта Петрокрепость
Ленинградская область, Шлиссельбург

Author: Павел Феклистов           Date: September 10, 2021

Statistics

License: Copyright ©
Published 10.09.2021 10:16 MSK
Views — 577
Detailed info


Вадим Клюев

Class:Ладожский, проект BLV02
Home Port:Saint Petersburg  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:РМ-49-4462
Registry number:236294
Registry class:М-СП3,5(ЛЁД40)А
Call sign:UFUB
MMSI:273353390
Keel laid:15.03.2012
Launched:25.04.2013
Built:10.07.2013
Builder:
Бор
Yard number:902
Current state:Operating
Renames:Ладожский → 09.2017
В 2015 году модернизирован (установлена буксирная лебедка) для выполнения функции судна-спасателя на Ладожском озере.
В 2017 году модернизирован для работы в роли буксира-толкача (установлен центральный упор, битенги и вожжевые оттяжки)
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

СЗ-110

Class:КПЛ-5-30
Design:81040
Home Port:Saint Petersburg  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:СЗ-08-6
Registry number:220678
Registry class:О2,0(ЛЁД20)
MMSI:273362510
Built:17.05.1989
Builder:
Бор
Yard number:840
Second builder:
Petrokrepost
Current state:Operating
Renames:Северо-Западный-110 → 04.2004 Северо-Западный 110 → 02.2013 или ранее СЗ- 110 → 05.2013 Северо-Западный 110 → ок. 2015
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 50D
Date and Time:10.09.2021 07:14
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Focal Length:210 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.