FleetPhoto
Мыс Поворотный, Мыс Неприступный, Профессор Коновалов
Японское море, залив Петра Великого, пролив Босфор Восточный, бухта Диомид
Приморский край, Владивосток
Диомидовский судоремонтный завод

Author: Andy.ru73 · Vanino           Date: August 24, 2022

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.08.2022 11:54 MSK
Views — 966
Detailed info


Мыс Поворотный

Class:МБ (шифр «Карадаг»), проект 1496
Home Port:Nakhodka  
Registry:РМРС
Registry number:172265
Registry class:KM(*) L3 R2 tug
Call sign:UENG
MMSI:273454060
Built:20.08.1982
Builder:
Sovetskaya Gavanj
Yard number:374
Current state:Operating
Renames:МБ-374 → 07.2013
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Мыс Неприступный

Class:Сатурн / Антон Мазин
Design:498 (А, С, М), тип Сатурн (ленинградская постройка)
Home Port:Nakhodka  
IMO:8929927
Registry:РМРС
Registry number:702214
Registry class:КМ(*) Л1 III буксир
Call sign:UBIX9
MMSI:273430280
Keel laid:30.10.1970
Built:07.05.1971
Builder:
Leningrad
Yard number:783
Current state:Operating
Renames:БК-1255 → 05.1971 Инженер Марченко → 2018
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Профессор Коновалов

Design:05025, тип Ариус
Home Port:(Russia)  
IMO:9359404
Registry:РМРС
Launched:23.05.2002
Builder:
Khabarovsk
Yard number:802
Current state:New — has not been put in operation yet
пр. 05025РПМ
https://aohsz.com/informaczionnoe-soobsh...25-rpm/

Судно с заявленной готовностью 92% неоднократно предлагалось на аукционах за 92-110 млн.руб (2024 год)

Регистровая вместимость:
чистая 391 нрт,
валовая 1303 брт;
Дедвейт 744т.;

Размерения:
длина 61,44 м,
ширина 11,7 м,
высота борта 9,9 м;
Осадка максимальная: в грузу 5,63 м., в балласте 3,9 м.;
Высота надводного борта 4,27 м.;
— Количество палуб 2;
— Тип и место постройки главного двигателя 6R32D Финляндия;
— Мощность главного двигателя 2250КВт;
— Максимальная скорость хода: в грузу — 12,5 узлов, в балласте 13,0 узлов;
— Вид топлива __Дизельное;
— Вместимость танков: топливных 463,5 м3, пресной воды 61,9 м3;
— Количество грузовых трюмов (танков), и их вместимость трюм рыбный 900м3, трюм рыбной муки 70м3;
— Грузовое устройство состоит из двух стрел длиной 10,0 м каждая, грузоподъёмностью 32 кН (3,2 тс) для спаренной работы с лебёдками ЛЭ74.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot G3 X
Date and Time:24.08.2022 17:03
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:250
Focal Length:39.192 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.