✠100A1 PASSENGER/VEHICLE FERRY: MOVABLE DECKS; ICE CLASS 1AS MAXIMUM DRAUGHT MIDSHIPS 7.116 M MAXIMUM / MINIMUM DRAUGHT AP 7.116 / 6.000 M MAXIMUM / M, INIMUM DRAUGHT FP 7.116 / 6.000 M POWER REQUIRED: 11909KW, POWER INSTALLED: 32580KW
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
RICOH IMAGING COMPANY, LTD.
Model:
PENTAX K-1 Mark II
Software or Firmware:
Adobe Photoshop CS3 Windows
Date and Time:
19.01.2025 14:45
Exposure Time:
1/160 sec
Aperture Value:
5.6
ISO Speed:
200
Exposure Bias:
–0.3 EV
Focal Length:
95 mm
Equivalent Focal Length:
145 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Однако, наша серая погода в Скандинавии зимой, скучна... Но, действительно эти суда имеют очень интересный и инновационный дизайн даже сегодня, 35 лет спустя, так мы видим на хорошем фото.
Эти суда были настоящими первыми предшественниками будущим карибским круизным лайнерам где-то на мировом океане сегодня.
+4
+4 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link