FleetPhoto
Река Северная Двина
Архангельская область, Тулгас

Author: емельянов сергей · Kotlas           Date: July 8, 2011

Statistics

License: Copyright ©
Published 01.04.2013 15:32 MSK
Views — 2044
Detailed info


Кадников

Class:РП
Design:Р-14А
Home Port:Великий Устюг  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:С-01-462
Registry number:206053
Registry class:Р1,2(ЛЁД10)А
Built:03.09.1984
Withdrawn:2019
Scrapped:10.2019
Builder:
Vologda
Yard number:17
Current state:Registry data changed Scrapped
Затонул у причала 2 октября 2017 года и позже был поднят.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DSC-W210
Date and Time:08.07.2011 08:31
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.8
ISO Speed:125
Focal Length:21.4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

01.04.2013 18:00 MSK
Link
Cromlech · Vologda
Photos: 134
Отличное фото!
0
+0 / –0
01.04.2013 18:45 MSK
Link
No photos
Отличное , это просто слабо сказано .... !!! Роднулечка , наша сухонская (рог конечно картинку портит , но , норма времени ....) А так , фото бесподобное ........
+1
+1 / –0
01.04.2013 20:36 MSK
Link
Cromlech · Vologda
Photos: 134
Да он с рогом и у нас был в Вологде)
А вотпро анулированные свидетельства информация напрягает(
+1
+1 / –0
01.04.2013 20:44 MSK
Link
Photos: 711
У организации не самые лучшие времена в финансовом плане. По имеющимся данным, экипажи сокращают, флот собираются передавать в аренду.
+1
+1 / –0
03.04.2013 16:52 MSK
Link
Photos: 435 · Corrector
Здорово! Весь фотоконкурс выиграли буксиры-толкачи.
0
+0 / –0
03.04.2013 17:11 MSK
Link
Photos: 12883 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (igorevich, 03.04.2013):
> Весь фотоконкурс выиграли буксиры-толкачи.

Речные буксиры-толкачи.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.