FleetPhoto
Оренбург
Река Дунай (Килийское гирло)
Одесская область, Измаил

Author: Евгений 10 · Petrozavodsk           Date: December 31, 2012

Statistics

License: Copyright ©
Published 19.12.2013 01:29 MSK
Views — 2016
Detailed info


Оренбург

Class:Москва / Фрунзе / Иваново
Design:Н-415.2, тип Иваново
Home Port:Izmail  
ENI:42000050
Registry:РСУ
Board number:RUA 00027
Registry number:2-031251
Registry class:КМ+В2 буксир-толкач
Call sign:UYIT
MMSI:272043300
Built:1968
Builder:
Budapest
Current state:Renamed Operating
Renames:2024 Феодосiя
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:FE47,X43
Date and Time:31.12.2012 16:55
Exposure Time:1/1000 sec
Aperture Value:4.6
ISO Speed:100
Focal Length:11.2 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

19.12.2013 18:24 MSK
Link
Photos: 9911
понимаю, что 68й год, но короче никак не получалось? смысл такой таксовости )
+2
+2 / –0
19.12.2013 18:44 MSK
Link
Real Stealth · Москва
Photos: 1199 · Chief Editor / Moderator / Photo Screener
А как экипаж и механизмы разместить, если надводный габарит жёстко ограничен?
+4
+4 / –0
19.12.2013 19:24 MSK
Link
Seven_balls · Leningrad
Photos: 659
Ну судя по рубке(даже телескопической), ещё на одну палубу место все-таки есть.
+2
+2 / –0
19.12.2013 21:00 MSK
Link
Photos: 9911
Цитата (Real Stealth, 19.12.2013):
> А как экипаж

интересно, кстати, сколько человек?
+1
+1 / –0
19.12.2013 22:26 MSK
Link
Real Stealth · Москва
Photos: 1199 · Chief Editor / Moderator / Photo Screener
Ошибочка вышла - описание в подпроект "спряталось". Исправил заодно.
13 человек по первоначальному проекту.
Да, кстати, надводный габарит - это одна из причин. Вторая - малая осадка при заданной мощности. Коротыш и сидеть глубже будет и с управляемостью проблемы возникнут.
0
+0 / –0
25.02.2016 01:48 MSK
Link
Felix21 · Novaya Kakhovka
Photos: 1705
ENI: 42000050
Thanks! Taken into account
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.