FleetPhoto
Волго-Дон 5046
Река Волга
Нижегородская область, Октябрьский
Борская БТОФ

Author: Владислав Пономарев · Бор           Date: July 27, 2014

Statistics

License: Copyright ©
Published 02.08.2014 17:00 MSK
Views — 1253
Detailed info


Волго-Дон 5046

Class:Волго-Дон
Design:1565М
Home Port:Saint Petersburg  
IMO:8867208
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:178003
Registry class:О-ПР2,0А
Call sign:UFZB
MMSI:273341300
Built:07.03.1973
Withdrawn:01.2019
Scrapped:10.2019
Builder:
Oltenița
Yard number:491
Current state:Утилизирован в п. Октябрьский (Россия)
Не эксплуатировался с 2016 года
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:NIKON D90
Date and Time:27.07.2014 17:20
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:200
Exposure Bias:–28/6 EV
Focal Length:80 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

02.08.2014 17:19 MSK
Link
Photos: 278
разгар навигации...
+4
+4 / –0
02.08.2014 17:47 MSK
Link
Borodin_EV · Nizhny Novgorod
Photos: 1378
А почему "условная публикация" ?
–1
+1 / –2
02.08.2014 18:55 MSK
Link
Photos: 6990 · Administrator / Technical Department
Ветки...
+4
+5 / –1
03.08.2014 12:04 MSK
Link
Photos: 5
Действительно.... Разгар навигации ,а они стоят!??
+2
+2 / –0
03.08.2014 17:11 MSK
Link
Photos: 2506 · Photo Screener
Цитата (Моряк-2, 03.08.2014):
> Действительно.... Разгар навигации ,а они стоят!??

Работы на северо-западе мало плюс ситуация с участком Городец-Нижний Новгород.
+3
+3 / –0
03.08.2014 18:22 MSK
Link
Photos: 5
А на Керчь отправить...!?
0
+0 / –0
03.08.2014 18:34 MSK
Link
Photos: 12690 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (Моряк-2, 03.08.2014):
> А на Керчь отправить...!?

Тут и так их хватает,очереди на каждом рейде.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.