FleetPhoto

БТ-0645

Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Class:БТ, БМ (пр. 570*)
Design:570А
Builder:Гомельский судостроительно-судоремонтный завод им. 50-летия Белорусской ССР   Gomel
Yard number:55
Built:1981
Home Port:Kherson  
Owner:Дельта-сервис  
Manager:Other
Registry:РСУ
Registry number:2-305551
Registry class:+Р 1,2
MMSI:272146400
Current state: Operating 



Secondary photos: hide / show
396 KB
3
393

УДП-1204  ·  Class СДП-1101, design 831, Kherson

Река Днепр
Херсонская область, Новая Каховка

August 25, 2018
Author: Felix21

343 KB
273

Река Днепр
Херсонская область, Новая Каховка

August 25, 2018
Author: Felix21

321 KB
545

Бежецк  ·  Class Шестая пятилетка, design 576, Kherson
УДП-1138  ·  Class СДП-1101, design 831, Kherson
УДП-1193  ·  Class СДП-1101, design 831, Kherson

Река Днепр, Каменское водохранилище
Полтавская область, Келеберда

April 23, 2018
Author: Славутич

2018
2014
219 KB
13
2145

Святий Петро  ·  Class Шестая пятилетка, design 576, Kherson
Ладога  ·  Class РБТ, design 378, Kherson

Река Днепр
Херсонская область, Днепряны
Причал Заготзерно

July 2014 (approximately)
Author: Felix21

479 KB
332

Река Днепр
Херсонская область, Херсон

May 11, 2014
Author: ПТУ-3 г.Херсон

2014
2013
488 KB
752

Река Кошевая
Херсонская область, Херсон

August 8, 2013
Author: ПТУ-3 г.Херсон

415 KB
995

Река Кошевая
Херсонская область, Херсон

January 28, 2013
Author: ПТУ-3 г.Херсон

480 KB
1
860

Река Днепр
Херсонская область, Херсон

January 2, 2013
Author: ПТУ-3 г.Херсон

2013
2012
482 KB
1191

 БТ-0632   ·  Class БТ, БМ (пр. 570*), design 570А, Kherson

Река Кошевая
Херсонская область, Херсон

December 7, 2012
Author: ПТУ-3 г.Херсон


Pictures displayed: 10 from 10


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.