Atria
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Class: | Baltic Captain |
Builder: | Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. Ulsan |
Yard number: | 2314 |
Built: | 27.07.2011 |
Home Port: | Marseille |
IMO: | 9595137 |
Registry: | BV |
Registry number: | 19062W |
Registry class: | I✠Hull✠Mach Oil tanker CSR CPS(WBT) ESP-Chemical tanker ESP |
Call sign: | FICZ |
MMSI: | 226099000 |
Current state: | Operating |
Тип судна: Танкер-химовоз
Грузоподъёмность: 37 000 т.
Компенсированный GT: 14 794 т.
Gross Tonnage: 23 248 т.
Net Tonnage: 9 919 т.
Водоизмещение: 9 000 т.
TPC: 46,1 т.
Длинна (ОДС): 182,5 м.
Длинна (ДМП): 175 м.
Ширина: 27,4 м.
Осадка: 11,5 m
Высота борта: 16,7 м.
Высота общая: 45 м.
Макс. скорость: 14,5 уз.
Грузовместимость жидких грузов: 41 080
Система инертного газа: Да
Промывка рез. сырой нефтью: Да
Химический Класс IMO: 3
Тип ГД: Diesel
Производитель ГД: MAN B&W
Модель ГД: 6S50MC-C
Мощность ГД (кВт/л.с.): 9 480 / 12 889
Об./мин.: 127 rpm |
|
Secondary photos: hide / show |
|
STI Camden · STI Le Rocher type, Majuro
Чёрное море, Цемесская (Новороссийская) бухта Краснодарский край, Новороссийск Новороссийский морской торговый порт
September 4, 2016 Author: Ars
|
Pictures displayed: 1 from 1
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.
|