FleetPhoto

Прага-10

Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
DateRegistryPortOwnerManager
≈ 2012
РРР  ПермьOJSC Kama ShippingOJSC Kama Shipping
04.2003
  Чайковский
12.1996
  Чистополь
07.1993
СК Камское речное пароходствоСК Камское речное пароходство
 РР РСФСР  ЧистопольКамское речное пароходство МРФ РСФСРЧистопольский судоремонтный завод КРП МРФ РСФСР

Design:1-520-01, тип Прага
Builder:České Loděnice Praha   Прага
Yard number:10
Built:26.08.1976
Home Port:Пермь  
Owner and manager:OJSC Kama Shipping  
Registry:РРР
Board number:К-01-3345
Registry number:140866
Registry class:О2,0
Current state: Вследствие взрыва затонул 3.05.2018 



Secondary photos (2): hide / show
2018
2012
281 KB
2
1720

 Окский-28   ·  Class Окский, design 559Б, Kazan

Река Кама

Автор: Илья Юрченков

June 19, 2012
Received from Максим Назаркин


Home Port:Пермь  
Registry data changed
about 2012
Home Port:Чайковский  

197 KB
4
2294

Иван Бутырин  ·  Class Плотовод, design Р-33Б, Пермь
Брандвахта-23  ·  Class Р-140 (всех модификаций), design Р-140, Пермь

Река Волга, Куйбышевское водохранилище
Татарстан, Сюкеево

August 20, 2011
Author: Ками


Home Port:Чайковский  
Board number:К-01-3345
Registry data changed
April 2003
Home Port:Чистополь  

No photos during this period
Owner and manager:OJSC Kama Shipping  
Registry data changed
December 1996
Owner and manager:СК Камское речное пароходство  

No photos during this period
Home Port:Чистополь  
Owner and manager:СК Камское речное пароходство  
Registry:РРР
Registry data changed
July 1993
Home Port:Чистополь  
Owner:Камское речное пароходство МРФ РСФСР  
Manager:Чистопольский судоремонтный завод КРП МРФ РСФСР  
Registry:РР РСФСР

Pictures displayed: 3 from 5


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.