Medi Sydney
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. 
| Design: | Tsuneishi Kamsarmax BC-II |  
| Builder: | Tsuneishi Shipbuilding - Numakuma/Fukuyama Factory    Fukuyama |  
| Yard number: | 1546 |  
| Keel laid: | 22.04.2015 |  
| Launched: | 01.07.2015 |  
| Built: | 14.09.2015 |  
| Home Port: | Panama    |  
| IMO: | 9755816 |  
| Registry: | NKK |  
| Registry number: | 154415 |  
| Registry class: | NS*(CSR, BC-A, BC-XII, GRAB 20, PSPC-WBT)(ESP)(IWS)(BWTS) MNS*(M0) |  
| Call sign: | H3HJ |  
| MMSI: | 374748000 |  
| Current state: |  Operating  |  
Gross Tonnage: 43,028 т 
Net Tonnage: 27,490 т 
Deadweight: 81,788 т 
 
Длина (Loa): 228,99 м 
Длина (Lbp): 225,1 м 
Ширина: 32,26 м 
Осадка: 14,43 м 
Высота борта: 20 м 
Макс.скорость: 16,4  уз 
 
Грузовместимость: 97,246 м³ 
 
Производитель ГД: Mitsui 
Мощность (кВт/л.с.): 9,660/13,130 
Об./мин.: 89 rpm |  
  
  
 
| 
 | 
Secondary photos: hide / show | 
  
  | 
	 Средиземное море, Гибралтарский пролив 
	July 25, 2021 Author: Евгений 10 
 | 
 
  
2021 
2017 
  | 
	 Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria 
	May 26, 2017 Author: Анатолий К. 
 | 
 
  
  | 
	 Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria 
	May 26, 2017 Author: Анатолий К. 
 | 
 
  
  | 
	 Река Тахо Португалия, Лиссабон Грузовой терминал Trafaria 
	May 26, 2017 Author: Анатолий К. 
 | 
 
  
 
Pictures displayed: 4 from 4 
  
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month! 
You need to  log in to write comments.  
  
 |