FleetPhoto

Medi Sydney

Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Design:Tsuneishi Kamsarmax BC-II
Builder:Tsuneishi Shipbuilding - Numakuma/Fukuyama Factory   Fukuyama
Yard number:1546
Keel laid:22.04.2015
Launched:01.07.2015
Built:14.09.2015
Home Port:Panama  
IMO:9755816
Registry:NKK
Registry number:154415
Registry class:NS*(CSR, BC-A, BC-XII, GRAB 20, PSPC-WBT)(ESP)(IWS)(BWTS) MNS*(M0)
Call sign:H3HJ
MMSI:374748000
Current state: Operating 
Gross Tonnage: 43,028 т
Net Tonnage: 27,490 т
Deadweight: 81,788 т

Длина (Loa): 228,99 м
Длина (Lbp): 225,1 м
Ширина: 32,26 м
Осадка: 14,43 м
Высота борта: 20 м
Макс.скорость: 16,4 уз

Грузовместимость: 97,246 м³

Производитель ГД: Mitsui
Мощность (кВт/л.с.): 9,660/13,130
Об./мин.: 89 rpm



Years:  2017 · 2021

Secondary photos: hide / show
323 KB
237

Средиземное море, Гибралтарский пролив

July 25, 2021
Author: Евгений 10

2021
2017
373 KB
386

Река Тахо
Португалия, Лиссабон
Грузовой терминал Trafaria

May 26, 2017
Author: Анатолий К.

557 KB
367

Река Тахо
Португалия, Лиссабон
Грузовой терминал Trafaria

May 26, 2017
Author: Анатолий К.

417 KB
2
489

Река Тахо
Португалия, Лиссабон
Грузовой терминал Trafaria

May 26, 2017
Author: Анатолий К.


Pictures displayed: 4 from 4


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.