FleetPhoto
Золотой мост. Engine Rooms
(на борту судна)

Author: rus64           Date: June 20, 2014

Statistics

License: Copyright ©
Published 01.11.2014 00:31 MSK
Views — 2557
Detailed info


Золотой мост

Class:Kara Sea, проект (Хорватия)
Home Port:Vladivostok  
IMO:9160530
Registry:РМРС
Registry number:970694
Registry class:KM* AUT1 oil tanker(ESP)
Call sign:UBRL9
Keel laid:08.11.1997
Built:16.11.1998
Builder:
Pula
Yard number:427
Current state:Renamed Operating
Renames:East Siberian Sea → 06.2014 • → 02.2018 Кайрос → 03.2020 Kairo 1
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:D6503
Date and Time:20.06.2014 04:04
Exposure Time:1/32 sec
Aperture Value:2
ISO Speed:500
Focal Length:4.9 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

01.11.2014 17:04 MSK
Link
Photos: 70
Что за крепеж крышек цилиндров? Можно покрупнее?
+5
+5 / –0
04.11.2014 11:11 MSK
Link
Photos: 280
Скорее всего это колпаки на гайки одеты.
+1
+1 / –0
04.11.2014 16:41 MSK
Link
ocean · Vladivostok
Photos: 10
тут больше на шестигранный крепеж похоже
0
+0 / –0
04.11.2014 21:09 MSK
Link
Alexander Kh. · Бахтемир
Photos: 445
Колпаки на шпильках под шестигранник
0
+0 / –0
04.11.2014 21:48 MSK
Link
Photos: 70
Поверх гаек? В чем смысл?
0
+0 / –0
05.11.2014 11:20 MSK
Link
Photos: 12985 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (Valkom, 04.11.2014):
> Скорее всего это колпаки на гайки одеты.

Тоже так думаю,как у нас на Вяртсилях или это гайки под гидравлический ключ.
0
+0 / –0
06.11.2014 20:37 MSK
Link
Photos: 70
Да, это не "Русский дизель" с торцовым ключом, двухметровым ломом и четырех метровой трубой, где усилие затяжки гаек крышек ограничивается физической возможностью машинной команды.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.