FleetPhoto
Плавдок-808, Александр Антонов, 3922
Река Кама
Пермский край, Чайковский
Чайковская РЭБ флота

Author: Мубаракшин Рамиль · Chaikovsky           Date: September 13, 2016

Statistics

License: Copyright ©
Published 13.09.2016 12:40 MSK
Views — 2717
Detailed info


Плавдок-808

Design:10090
Home Port:Perm  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:К-01-3388
Registry number:092550
Registry class:О2,0
Built:20.10.1982
Builder:
Gorodets
Yard number:808
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Александр Антонов

Class:Волжский
Design:05074
Home Port:Taganrog  
IMO:8972261
Registry:РМРС
Registry number:866607
Registry class:KM* L4 R2-RSN
Call sign:UFCO
Keel laid:20.03.1986
Built:08.08.1986
Builder:
Навашино
Yard number:1019
Current state:Renamed Operating
Renames:Волжский-17 → 08.2005 Aleksandr Antonov → 04.2011 • → 12.2016 Aleksandr Antonov
Носовое сцепное устройство демонтировано.

Переименован в честь Александра Матвеевича Антонова — капитана теплохода "ОТ — 2122"
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

3922

Class:Ледокольные приставки
Design:ЛЛП-18
Home Port:Chaykovsky  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:К-43-2971
Registry class:О2,0(ЛЁД180)
Built:1979
Builder:
Perm
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Comments · 7

13.09.2016 12:43 MSK
Link
Photos: 10
известно что с ним?
+1
+1 / –0
13.09.2016 13:12 MSK
Link
Photos: 894
С ним все в порядке. Обычное докование и снова в морские походы.
+3
+3 / –0
13.09.2016 13:26 MSK
Link
Photos: 10
спасибо Рамиль,интересно,как экономический обоснован такой переход двух судов из Астрахани в Чайковский из-за обычного докования.
+1
+1 / –0
13.09.2016 13:40 MSK
Link
Photos: 894
Насколько мне известно, докование в Чайковском более экономично. Учитываю, конечно затраты на переход, но, какой информацией владею - о том говорю. Не больше.
+2
+2 / –0
13.09.2016 17:29 MSK
Link
Photos: 213
Ледокольную приставку 3922 http://fleetphoto.ru/vessel/40543/ прицепите к фото
Thanks! Taken into account
+3
+3 / –0
13.11.2016 21:02 MSK
Link
Photos: 1272 · Database Editor / Moderator
Сейчас А.Антонов в Самаре в Новой бухте стоит. Фото в очереди.
+2
+2 / –0
14.11.2016 00:32 MSK
Link
RAM1024 · Москва
Photos: 24
Цитата (Мубаракшин Рамиль, 13.09.2016):
> докование в Чайковском более экономично.

Не только это, хотя это немаловажный фактор. У многих заводов судоремонтные программы на зиму сформированы заблаговременно, и вписаться туда "вот прям сейчас" не получается, приходится искать варианты.
Ну, а если с весны ему груз найдут оттуда - то расходы на перегон можно вообще не считать.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.