Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Переоборудован в теплоход по проекту 362
Дедвейт, тонн: 27,5
Валовая вместимость (GT): 88
Осадка, м: 1,8
Длина: 24,9
Ширина: 5,8
Высота: 2,3
Экипаж: 4
Мощность ГД, кВт: 1x221
Марка ГД: 6NVD-36-IU
Ёмкость топливных баков: 14
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
SONY
Model:
DSC-H50
Software or Firmware:
ACD Systems Digital Imaging
Date and Time:
24.05.2011 18:15
Exposure Time:
1/250 sec
Aperture Value:
4
ISO Speed:
200
Exposure Bias:
+0.3 EV
Focal Length:
24.7 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Цитата (PetuxovVladimir, 16.02.2017): > Интересно судьба остальных :Пятилетка,Ударник,Соревнователь и Партизан?
Их было чуть больше в СРП. Все вышеназванные буксиры: тип "Мартиец", строились в Ленинграде на Судостроительном заводе имени А.Марти в 1930-1931 гг. Серия из 11 паровых буксиров. Список и характеристики буксиров: http://russrivership.ru/public/files/doc1832.pdf
0
+0 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link