FleetPhoto
Сильвер-3003, Муссон
Волго-Балтийский канал, канал № 52 (подход нижнего бьефа шлюза № 1 ВБК)
Вологодская область, Вытегра
Вытегорский гидроузел, причальная линия нижнего бьефа шлюза №1 ВБК

Author: Павел Феклистов           Date: May 28, 2018

Statistics

License: Copyright ©
Published 01.06.2018 15:01 MSK
Views — 865
Detailed info


Сильвер-3003

Class:Damen Stan Pontoon 8916
Home Port:Novorossiysk  
IMO:9664005
Registry:RINA
Registry number:97067
Registry class:RINA, C ✠ HULL, Pontoon, Unrestricted navigation, STRENGTHBOTTOM,INWATERSURVEY | Ледовый класс: IC
Keel laid:28.05.2012
Built:26.01.2013
Builder:
Gorinchem
Yard number:523803
Current state:Registry data changed Operating
Renames:АРК-15 → ок. 2016
ДЛИНА: 89,25 м
ШИРИНА: 16,50 м
ВЫСОТА БОРТА: 4,50 м
ОСАДКА: 0,80 м / 3,00 м
НАГРУЗКА НА ПАЛУБУ: 15 т/м2
ГРУЗОПОДЪЕМНОСТЬ: 3000 т
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Муссон

Class:РТ-600
Design:1741АМ
Home Port:Novorossiysk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:22-103-100
Registry number:203480
Registry class:О-ПР2,0(ЛЁД10)А
Call sign:UHYV
MMSI:273456870
Built:1992
Builder:
Тюмень
Yard number:350
Current state:Operating
Первоначально работал на Дунае, в 2003 году был переведен на Северный Каспий для работы на строительстве искусственных островов.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 1100D
Date and Time:28.05.2018 21:28
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:250
Focal Length:39 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.