FleetPhoto
Окский-41, 7291, Волжский-24
Река Волга, Куйбышевское водохранилище
Татарстан, Тетюши

Author: SlavaZ           Date: September 16, 2018

Statistics

License: Copyright ©
Published 03.10.2018 20:19 MSK
Views — 2149
Detailed info


Окский-41

Class:Окский
Design:559Б
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:180737
Registry class:О2,0
MMSI:273346640
Built:04.12.1973
Builder:
Beliy Gorodok
Yard number:41
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

7291

Class:942 (всех модификаций)
Design:942
Home Port:Cheboksary  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:147256
Registry class:О2,0
Built:30.04.1972
Builder:
Шиморское
Yard number:27
Current state:Registry data changed Operating
Renames:7291И → 01.1992
Приставка т/х Окский-41.
Модернизирована по проекту 942/2948/942.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Волжский-24

Class:Волжский
Design:05074
Home Port:Тольятти  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-10-3037
Registry number:230659
Registry class:О-ПР2,0(ЛЁД20)А
Call sign:UFRA
MMSI:273440620
Built:12.07.1988
Builder:
Навашино
Yard number:1026
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 600D
Date and Time:16.09.2018 16:31
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Focal Length:120 mm
Show all EXIF tags

Comments · 6

04.10.2018 01:02 MSK
Link
ARTём · Большая Волга
Photos: 1280 · Moderator / Photo Screener
Речной трафик... Масштабно!
+3
+3 / –0
04.10.2018 14:44 MSK
Link
Dimon1977 · Barnaul
Photos: 2
А зачем они песок сверху вниз и обратно перевозят?
0
+0 / –0
04.10.2018 15:36 MSK
Link
GMRN · Moscow
No photos
Цитата (Dimon1977, 04.10.2018):
> А зачем они песок сверху вниз и обратно перевозят?

А кроме песка больше не бывает других нерудных строительных материалов?
+2
+2 / –0
04.10.2018 16:48 MSK
Link
Михаил_Л · Nizhny Novgorod
No photos
Цитата (Dimon1977, 04.10.2018):
> А зачем они песок сверху вниз и обратно перевозят?

"Окский -41" с приставкой идет груженый камским гравием на Ульяновск, "Волжский-24" идет в Казань из Усть-Донецка с щебнем . "Шлюзовой-31" с двумя бункерными баржами идет в Казань гружеными известняковым щебнем из Тольятти или Устья р.Сок .
+3
+3 / –0
04.10.2018 19:34 MSK
Link
Dimon1977 · Barnaul
Photos: 2
Благодарю!
просто по фото у Окского и Волжского не видно разницы груза
0
+0 / –0
04.10.2018 21:54 MSK
Link
Photos: 8
Цитата (Dimon1977, 04.10.2018):
> А зачем они песок сверху вниз и обратно перевозят?

А песок, Дима, тоже разных фракций бывает. Один КЖБИ этот (ПГС) требует, а другой - только карьерный, третьему нужен речной, кстати, его и гребут там, где надои где не надо, нанося вред судоходству. Но Михаил всё объяснил, спасибо.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.