FleetPhoto
Терек-1
Река Самара
Самарская область, Самара

Author: Замалеев Максим · Samara           Date: January 19, 2019

Statistics

License: Copyright ©
Published 20.01.2019 14:14 MSK
Views — 1597
Detailed info


Терек-1

Class:Дон, проект 16
Home Port:Volgograd  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:ВД-03-0295
Registry number:143706
Registry class:О2,0(ЛЕДОКОЛ)
Call sign:UAGC5
MMSI:273382430
Built:28.04.1958
Builder:
Leningrad
Yard number:10484
Current state:Operating
Renames:Ледокол Терек → 1992 Терек → ок. 2007
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 650D
Date and Time:19.01.2019 14:33
Exposure Time:1/100 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:24 mm
Show all EXIF tags

Comments · 8

20.01.2019 17:21 MSK
Link
Игорь Т · Samara
Photos: 2547
Ремонтники сказали, что "Терек" выкуплен кем то из Самарских.
+2
+2 / –0
21.01.2019 10:12 MSK
Link
Photos: 5799
Может Транс-Флот? Решил поберечь ОТ-2005.
0
+0 / –0
21.01.2019 13:40 MSK
Link
Photos: 33
Цитата (Игорь Т, 20.01.2019):
> "Терек" выкуплен кем то из Самарских.

Хорошо, если не на металлолом.
0
+0 / –0
21.01.2019 13:53 MSK
Link
Photos: 470
Наверняка Транс-Флот...
0
+0 / –0
09.02.2019 14:22 MSK
Link
No photos
Вы правы , с ноября 2018- владелец , Транс- Флот.
+1
+1 / –0
17.02.2019 13:22 MSK
Link
No photos
Мне прислали ответ -собственник на ледокол и РТ-328.
+1
+1 / –0
13.03.2019 17:00 MSK
Link
Photos: 1495
Сегодня открыл навигацию-2019 в Самаре - https://vk.com/wall-40096350_27027
+2
+2 / –0
13.03.2019 18:11 MSK
Link
Игорь Т · Samara
Photos: 2547
Этот бы в прошлый год быстро увёл " Окского" и 142-го к месту зимней стоянки. И не было бы муторной эпопеи по их вызволению шлюзовыми.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.