FleetPhoto
Волгонефть-260, Дундага
Река Волга, Саратовское водохранилище, протока Сухая Самарка
Самарская область, Самара, Сухая Самарка
ЗАО "Нефтефлот"

Author: Павел Емельянов · Samara           Date: July 14, 2019

Statistics

License: Copyright ©
Published 14.07.2019 22:43 MSK
Views — 1248
Detailed info


Волгонефть-260

Class:Волгонефть
Design:1577
Home Port:Astrakhan  
IMO:8230883
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:183166
Registry class:М-ПР2,5 ЭКО1
Call sign:UFTM
MMSI:273347500
Built:09.09.1977
Withdrawn:10.2020
Scrapped:2021
Builder:
Volgograd
Yard number:108
Current state:Утилизирована в Самаре (Россия)
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Дундага

Class:СРТ-300, СРТ-400
Home Port:Samara  
IMO:6870316
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-12-3930
Registry number:203905
Registry class:Р1,2
Built:29.06.1957
Builder:
Stralsund
Yard number:4469
Current state:Operating
Renames:СРТ-4469 Дундага → 1976
Переоборудовано в учебно-тренировочное судно, стоечное.
Длина: 39,15 м
Ширина: 7,3 м
Высота борта: 3,48 м
Осадка: 2,68 м
Валовая вместимость: 383 рег.т
Мощность ГД: 1х400 л.с. (ГД демонтирован)
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 60D
Date and Time:14.07.2019 18:27
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Focal Length:55 mm
Show all EXIF tags

Comments · 2

02.11.2022 20:46 MSK
Link
shanek-08 · Volgograd
No photos
интересно а почему утилизировали? корпус вроде даже не горбатый... ходят еще и похуже в состоянии
+1
+1 / –0
03.06.2023 11:30 MSK
Link
No photos
Цитата (shanek-08, 02.11.2022):
> почему утилизировали? корпус вроде даже не горбатый... ходят еще и похуже в состоянии
Корпус был очень даже горбатый. Отработал на нем 3 навигации в 90-х. Уже тогда был горбатым и за навигацию 2 - 3 раза танки текли в балластные танки. Решето, короче.
Капитан - Пилюгин Н.П., ст. мех - Киселев И.М. Рейсы в основном были - Самара - страны северной Европы.
+3
+3 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.