FleetPhoto
Diesbar. Elements and details
(на борту судна)
Судовой колокол

Author: tallart · Tallinn           Date: August 3, 2019

Statistics

License: BY-NC
Published 07.08.2019 16:42 MSK
Views — 564
Detailed info


Diesbar

Class:Passenger river steamers
Home Port:Dresden  
ENI:05802450
Call sign:DC6827
MMSI:211512570
Built:1884
Builder:
Dresden
Yard number:18
Current state:Registry data changed Operating
Renames:Pillnitz → 1927
Единственный пароход компании работающий на угле. Паровой двигатель образца 1841 года PD Bohemia, сегодня считается самым старым и все еще используемым паровым двигателем в мире. Мощность: 110 л.с. (81 kW). Размеры: 52,72 х 5,07 (по колёсам 10,28) м.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:PENTAX K-50
Date and Time:03.08.2019 14:02
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.3 EV
Focal Length:270 mm
Show all EXIF tags

Comments · 1

07.08.2019 17:06 MSK
Link
Photos: 5463
ГОСТ 8117-74
Колокола судовые. Технические условия...

http://prntscr.com/opla9i
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.