FleetPhoto
Адмирал Нахимов, АП-02
Река Днепр
Херсонская область, Новая Каховка

Author: Felix21 · Novaya Kakhovka           Date: March 31, 2020

Statistics

License: BY-NC-ND
Published 31.03.2020 16:37 MSK
Views — 737
Detailed info


Адмирал Нахимов

Class:ОТ-2000
Design:428.2 (ОТ-2100)
Home Port:Kherson  
Registry:РСУ
Registry number:2-020512
Registry class:+О-пр 2,0(лед20)
Call sign:EMGO
MMSI:272879400
Built:11.1981
Builder:
Budapest
Yard number:1886
Current state:Out of service
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

АП-02

Class:Non-propelled dry cargo vessels
Home Port:Belgorod-Dnestrovskiy  
Registry:РСУ
Registry number:008674
Built:2016
Builder:
(Turkey)
Current state:Operating
Длина: 115 м.
Ширина: 16,2 м.
Высота борта: 5,34 м.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:PENTAX K-r
Artist Name:FELIX
Copyright Information:CC-BY-NC-ND
Date and Time:31.03.2020 12:29
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:11
ISO Speed:200
Focal Length:88 mm
Show all EXIF tags

Comments · 1

31.03.2020 18:24 MSK
Link
Felix21 · Novaya Kakhovka
Photos: 1705
После шлюзования сформировал состав и попытался развернуться для следования вниз. Но две груженые баржи-пятитысячники и свежий северо-западный ветерок не дали ему этого сделать. А мне не дали возможности сфотографировать состав "в анфас". Дождался я только до того момента, как Нахимов задним ходом начал буксировать баржи по одной вниз, на более узкий участок, где высокий берег защищает от ветра.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.