FleetPhoto
Pola Imabari. Wheelhouses, Control panels
(на борту судна)

Author: Евгений 10 · Petrozavodsk           Date: April 28, 2020

Statistics

License: Copyright ©
Published 10.08.2020 08:51 MSK
Views — 1541
Detailed info


Pola Imabari

Class:Bulkers
Home Port:Panama  
IMO:9759666
Registry:NKK
Registry number:161628
Registry class:NS*(BCM, BC-XII, GRAB, EQ C DG, PSPC-WBT)(BWTS) MNS*
Call sign:3FVP4
MMSI:357605000
Keel laid:12.01.2015
Launched:06.02.2016
Built:24.03.2016
Builder:
Imabari
Yard number:862
Current state:Registry data changed Operating
Renames:Glorious Sunrise → 06.2019 • → 05.2022 Пола Имабари → 10.2022 Ipsala → 06.2023 Ипсала
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:COOLPIX P610
Date and Time:28.04.2020 16:48
Exposure Time:1/100 sec
Aperture Value:3.3
ISO Speed:100
Focal Length:4.3 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

18.12.2020 15:35 MSK
Link
Photos: 1648
А что за девайсы зачехленные?
0
+0 / –0
18.12.2020 19:35 MSK
Link
Евгений 10 · Petrozavodsk
Photos: 8092
Цитата (Bull, 18.12.2020):
> А что за девайсы зачехленные?

Локаторы. Все забывал спросить, почему их не используют.
+1
+1 / –0
18.12.2020 20:44 MSK
Link
Photos: 40
Цитата (Bull, 18.12.2020):
> А что за девайсы зачехленные?

Возможно, это неиспользуемые терминалы САРП- автоматической системы картографии.
0
+0 / –0
18.12.2020 20:49 MSK
Link
KEK · Kerch
Photos: 69
Цитата (Roman3rd, 18.12.2020):
> Возможно, это неиспользуемые терминалы САРП- автоматической системы картографии.

Извините, но САРП и система картографии это очень разные вещи.

Скорее всего это стойки двух ЭКНИСов, а зачехлены потому что используются выносные дисплеи возле стойки рулевого.
+2
+2 / –0
19.12.2020 09:49 MSK
Link
Photos: 926
Цитата (Bull, 18.12.2020):
> А что за девайсы зачехленные?
Цитата (Евгений 10, 18.12.2020):
> Локаторы. Все забывал спросить, почему их не используют.

Зачехленные стоят оригинальные стойки Tokyo Keiki - изначально при постройке установленные и интегрированные в мостик. А теперь же используются Furuno, судя по фото https://fleetphoto.ru/photo/330877/
Все дело в стоимости обслуживания, скорее всего. Плюс specific training в России пройти невозможно, в отличии от Furuno и Transas.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.