Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Место стоянки — вместе с Илион, Эридан, Мира на реке Фонтанка
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Корпус: Алюминий (6 мм)
Вес: 10 тонн
Длина: 11 м
Ширина: 3,5 м
Осадка 0,5 м
Двигатели дизельные: 2 x Volvo по 350 л.c. каждый
Движители: два водомета Hamilton
Дизель-генератор: 6 кВт 220\380
Скорость: до 25 узлов
Расход топлива: от 20-80 л\час
Гидрокран: Hiab 1,5-тонн под собой,вылет до 5 м
На катере имеется подводный телеуправляемый аппарат Sea Botix, 2 камеры цветная и черно-белая, 4 мотора, рабочая глубина до 150 м
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Маринетрафик это судно не знает, а однотипный Илион ищется без проблем. Летом и осенью метка Atria/Atriya ни разу ни на одном аналоге Маринтрафика не встречалась, а мониторил их я регулярно. В 2019 году Яндекс-Панорамы проплыли по всем рекам и каналам Питера рано утром, когда все прогулочные суда ещё на стоянке, и любой желающий может убедиться, что для 2019 года информация "Место стоянки — вместе с Илион, Эридан, Мира на реке Фонтанка" ещё неверна. То есть получается, что "Атрия" появилась осенью-зимой 2020 года и никому в деле не попалась (жду опровержения от Коляныча:) Но где тогда она была с 2017 по 2020 год?
Атрия всю навигацию-2020 стояла на Фонтанке у дворца белосельских-белозерских, собственно на причале барка и ни в один рейс не ходила. Доделывалась по-тихоньку. Логично предположить, что год постройки 2020. А достраивали ее чуть ли не в Горской на Экострое, но точно подтвердить не могу.
Автор, а не фотографировали выше устья Обводного канала? Где собрался почти весь тех. флот Экостроя, не успевший до образования льда пробиться на базы в Горскую и Охту и героически ломающий сейчас лед на Неве в попытках в Охту все же попасть?
0
+0 / –0
Your comment
Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
Link