FleetPhoto
Авача. Engine Rooms
(на борту судна)
Центральный пост управления,секция ДГ №2.

Author: SamyelB · Vladivostok           Date: May 27, 2023

Statistics

License: Copyright ©
Published 06.07.2023 00:41 MSK
Views — 414
Detailed info


Авача

Class:Trawlers
Home Port:Petropavlovsk-Kamchatskiy  
IMO:8918643
Registry:РМРС
Board number:ПК-1309
Registry number:887336
Registry class:KM*L3 fishing vessel
Call sign:UHMM
MMSI:273310460
Keel laid:02.01.1988
Built:01.02.1989
Builder:
Sandnessjoen
Yard number:48
Current state:Operating
Renames:Stamsund → 11.1989 Olympe → 03.1993 Gudmunda Torfadottir → 04.1994 Irvana → 07.1994 Swanella → 10.2006 Лебедево → 2016
После постройки траулер безуспешно пытались продать в СССР.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Date and Time:27.05.2023 08:32

Comments · 4

06.07.2023 08:23 MSK
Link
E69 · Novosibirsk
Photos: 669
60 Гц на норвежской постройке? Завод американскую электрику закупал, или морские стандарты отличаются?
+1
+1 / –0
06.07.2023 08:39 MSK
Link
Photos: 51
Морские регистры отличаются.
Это американский стандарт и электрика.
0
+0 / –0
06.07.2023 08:39 MSK
Link
Photos: 2182 · Database Editor / Moderator / Photo Screener
Цитата (E69, 06.07.2023):
> 60 Гц на норвежской постройке? Завод американскую электрику закупал, или морские стандарты отличаются?
Морские стандарты и 50 и 60 Гц. Финская Вяртсиля еще в 1980-х делала ВДГ на 60Гц. Сейчас очень много китайцев на 60Гц.
0
+0 / –0
06.07.2023 16:41 MSK
Link
Photos: 40
На судах японской и корейской постройки тоже 60 Гц сеть.
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.