FleetPhoto
431, Дунайский-49
 431   ·  462  ·  Дунайский-49
Река Волга, судоходный канал № 33 (разделительный бьеф шлюзов №№ 21/22 и 23/24)
Самарская область, Тольятти

Author: SkliHosoffskij · Тольятти           Date: August 23, 2015

Statistics

License: Public domain
Published 04.01.2024 09:39 MSK
Views — 269
Detailed info


431

Class:1787 (всех модификаций)
Design:1787У
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-02-128
Registry number:039971
Registry class:О2,0(ЛЁД10)
Built:06.12.1977
Builder:
Astrakhan
Yard number:16/1
Current state:Registry data changed Operating
Головная секция сухогрузного состава
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Дунайский-49

Class:Дунайский, проект 112
Home Port:Kazan  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-02-110
Registry number:145107
Registry class:О2,0
MMSI:273338490
Built:31.03.1965
Builder:
Budapest
Yard number:1647
Current state:Operating
Надстроена рубка.
Затонул 7.12.2018.
09.02.2019 поднят спустя два месяца после затопления. Водолазные работы по подготовке к подъему проводились с 04.01.2019 года.
В составе работ: герметизация корпуса и надстройки, водоотлив, борьба с обрастанием судна льдом. В процессе подъема (всплытия) применение внешних усилий направленных на недопущение заваливания судна на борт.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DMC-LX5
Date and Time:23.08.2015 17:24
Exposure Time:1/1250 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:100
Focal Length:19.2 mm
Show all EXIF tags

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.