FleetPhoto
Патриарх Алексий II
Река Нева
Ленинградская область, Кировск
Порт Дубровка

Author: Никита Прохоров           Date: July 6, 2024

Statistics

License: Copyright ©
Published 09.07.2024 14:29 MSK
Views — 320
Detailed info


Патриарх Алексий II

Class:Метеор
Design:342Э
Home Port:Saint Petersburg  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:СЗ-11-32
Registry number:213665
Registry class:О2,0/1,2 СПК А
MMSI:273366240
Built:30.11.1988
Builder:
Зеленодольск
Yard number:013
Current state:Operating
Renames:Метеор-230 → 03.2005 Святитель Алексий → 2009
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 600D
Date and Time:06.07.2024 16:31
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:55 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

11.07.2024 21:58 MSK
Link
No photos
И что они здесь делают сразу оба? На Валааме сейчас кроме монастырских ещё работает какой?
0
+0 / –0
12.07.2024 16:13 MSK
Link
daed · Moscow
Photos: 29
Цитата (Михаил И, 11.07.2024):
> И что они здесь делают сразу оба? На Валааме сейчас кроме монастырских ещё работает какой?

Видимо возможности приозерской базы по текущему ремонту ограничены. Кстати сдаётся мне что Катран скоро присоединится к этой флотилии. Логично, учитывая более высокую мореходность , что позволит не отменять рейсы по погоде
+1
+1 / –0
12.07.2024 23:45 MSK
Link
No photos
Не отменять рейсы по погоде? Интересно - а в Петрозаводске бывают дни когда кометы идут, а метеоры стоят?
0
+0 / –0
13.07.2024 01:35 MSK
Link
daed · Moscow
Photos: 29
Цитата (Михаил И, 12.07.2024):
> Не отменять рейсы по погоде? Интересно - а в Петрозаводске бывают дни когда кометы идут, а метеоры стоят?

Теоретически, да. В реале не знаю.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.