Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.
Camera Settings
Make/Manufacturer:
Canon
Model:
Canon EOS 650D
Date and Time:
20.06.2025 12:42
Exposure Time:
1/640 sec
Aperture Value:
10
ISO Speed:
400
Focal Length:
96 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode
Цитата (Игорь Яр, 25.06.2025): > Судя по надписям на спасательных кругах, с/н 754 это ПСКР-326, а с/н 753 - ПСКР-325.
Надписи на кругах не всегда говорят об истинном наименовании корабля. Очень часто и как правило это может быть комбинация "класс корабля - бортовой номер". Однако это не есть истинное ЛЦО корабля. Бортовой номер поменяют и поменяют надпись на круге. Также в ПС ФСБ любят "шифровать" по методу метаграммы бортовые номера. Так например головной корабль проекта 02870, заводской номер 409, на борту несёт 904, а не 409. ПСКА-583 например несёт на борту и на спаскруге номер 835. Так что эти два корабля вполне могут быть ПСКР-235 и ПСКР-236))) В общем по моему, более чем скромному мнению, без документального подтверждения не стОит вносит в БД не проверенные данные.
Link