FleetPhoto
Капитан Старостин
Охотское море, Южные Курилы

Author: IgorGl · Vladivostok           Date: July 1, 2012

Statistics

License: Copyright ©
Published 30.11.2012 15:12 MSK
Views — 2758
Detailed info


Капитан Старостин

Class:Keizersgracht
Home Port:Vanino  
IMO:8401236
Registry:РМРС
Registry number:847184
Registry class:КМ* Л1
Call sign:UBUG8
MMSI:273358310
Keel laid:16.03.1984
Built:01.10.1984
Builder:
Shimizu
Yard number:1233
Current state:Registry data changed Operating
Renames:Kaapgracht → 02.2004 Corn Brook → 07.2010 Captain Starostin → 11.2010
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DSC-H50
Date and Time:01.07.2012 16:20
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Focal Length:27 mm
Show all EXIF tags

Comments · 2

01.03.2013 21:48 MSK
Link
No photos
Я много чего не понимаю. Самое интересное, что я понять не могу, это как судно с бульбой может быть класса Л1. У него наверное специальная бульба стоит, льдины таранить.
0
+0 / –0
01.03.2013 22:35 MSK
Link
Ars · Astrakhan
Photos: 7367 · Database Editor
Цитата (Murgen, 01.03.2013):
> Самое интересное, что я понять не могу, это как судно с бульбой может быть класса Л1. У него наверное специальная бульба стоит, льдины таранить.

А как же тогда танкера по 200 с лишним метров ходят и в Финский залив и в другие северные порты? А там тоже льды бывают, и не плохие. Раз есть ледовое усиление значит толщина металла позволяет ходить в определенных ледовых условиях. И тут даже не важно обычный нос или с бульбой.
http://www.moryak.biz/modules.php?name=C...ge&pid=517
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.