FleetPhoto
Речной-9, ГК-2
 Речной-9   ·   ГК-2 
Река Обь
Новосибирская область, Новосибирск
Димитровский мост

Author: A-801 · Novosibirsk           Date: July 30, 2013

Statistics

License: Copyright ©
Published 04.08.2013 13:56 MSK
Views — 1283
Detailed info


Речной-9

Class:Речной (Московский), проект 908
Home Port:Novosibirsk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:О-03002
Registry number:126478
Registry class:Р1,2А
Built:1965
Builder:
Perm
Yard number:566
Current state:Registry data changed Out of service
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

ГК-2

Class:КПЛ-5-30
Design:Р-99
Home Port:Novosibirsk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:О-08303
Registry number:195790
Registry class:О2,0
Built:1978
Builder:
Бор
Yard number:712
Current state:Registry data changed Operating
Renames:КПЛ-712 → 04.1979
Поломка стрелы 26.10.2018 года
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:WB150 / WB150F / WB152 / WB152F / WB151 / WB151F / WB140
Copyright Information:COPYRIGHT, 2010
Date and Time:30.07.2013 14:58
Exposure Time:1/350 sec
Aperture Value:5.2
ISO Speed:80
Exposure Bias:+0.3 EV
Focal Length:49.7 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

04.08.2013 14:36 MSK
Link
Photos: 1737
Почему стрела опущена во время буксировки?
0
+0 / –0
04.08.2013 15:00 MSK
Link
E69 · Novosibirsk
Photos: 669
Под мост идут (с которого и снято)
+1
+1 / –0
04.08.2013 15:02 MSK
Link
A-801 · Novosibirsk
Photos: 6615
Цитата (dimon1972-Пермь, 04.08.2013):
> Почему стрела опущена во время буксировки? того

Для того, чтобы плавкран не целовался сначала с десятками тысяч Вольт воздушного перехода ЛЭП, а потом и с каждым встречным мостом.
0
+0 / –0
04.08.2013 15:54 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1456 · Database Editor / Photo Screener
потому что по правилам буксировка/толкание плавкрана допускается только со сложенной стрелой по походному, если уровень воды большой, то ещё опускают рубку крана (если это возможно по конструкции)
+2
+2 / –0
05.08.2013 18:16 MSK
Link
No photos
Да да в правилах так и написано .Цитата (Игорь Шевченко, 04.08.2013):
> потому что по правилам буксировка/толкание плавкрана допускается только со сложенной стрелой по походному
0
+0 / –0
05.08.2013 18:26 MSK
Link
Photos: 435 · Corrector
Цитата (viking, 05.08.2013):
> Да да в правилах так и написано .

А что написано в правилах насчет грейфера, опущенного в воду? :-)
0
+0 / –0
05.08.2013 18:49 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1456 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (igorevich, 05.08.2013):
> грейфера, опущенного в воду
его там нет :) иначе гусёк давно бы завернуло, всё-таки грейфер не обтекаемое тело))) там всего лишь серьги и стабилизирующий конец от маленького противовеса, возможно гак одели
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.