FleetPhoto
Док-3, РТ-690
 Док-3   ·   РТ-690 
Река Обь
Новосибирская область, Новосибирск
Затон Яренский, Северный рукав (Устье затона)
Историческое событие: расстановка флота Новосибирского порта в затоне Новосибирского СРЗ (порт лишился своей акватории).

Author: Виктор-nsk · Novosibirsk           Date: October 9, 2013

Statistics

License: Copyright ©
Published 09.10.2013 18:41 MSK
Views — 1251
Detailed info


Док-3

Design:Р-39А
Home Port:Novosibirsk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:О-18602
Registry number:211135
Registry class:Р1,2
Built:15.12.1987
Builder:
Моряковка
Yard number:1
Current state:Registry data changed Out of service
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

РТ-690

Class:РТ-600
Design:1741А
Home Port:Novosibirsk  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:О-61202
Registry number:203116
Registry class:Р1,2(ЛЁД10)А
Built:20.04.1984
Builder:
Тюмень
Yard number:223
Current state:Registry data changed Operating
В 2019 году произведена замена двух главных двигателей:
Марка двигателя: 8/190.
Общая мощность 1050 л/с
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:DMC-TZ8
Artist Name:Picasa
Date and Time:09.10.2013 12:02
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:125
Focal Length:7.3 mm
Show all EXIF tags

Comments · 2

09.10.2013 18:51 MSK
Link
Photos: 27
А кому акватория порта теперь принадлежит?
0
+0 / –0
09.10.2013 20:25 MSK
Link
Виктор-nsk · Novosibirsk
Photos: 1767
Якобы в аренде у Томской судоходной компании.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.