FleetPhoto
Механик Харитонов. Engine Rooms
(на борту судна)
Дизель-генератор SCANIA

Author: Valkom           Date: July 21, 2014

Statistics

License: Copyright ©
Published 22.07.2014 17:41 MSK
Views — 2142
Detailed info


Механик Харитонов

Design:19614, тип Нижний Новгород
Home Port:Saint Petersburg  
IMO:9630975
Registry:РМРС
Registry number:110304
Registry class:КМ(*) ЛУ1 IIСП А3 нефтеналивное
Call sign:UBLH8
MMSI:273351430
Keel laid:30.05.2011
Launched:30.09.2011
Built:25.10.2011
Builder:
Nizhny Novgorod
Yard number:25
Current state:Registry data changed Operating
Renames:10.2022 FTM 25
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:
Copyright Information:COPYRIGHT, 2008
Date and Time:21.07.2014 16:58
Exposure Time:1/45 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:120
Focal Length:6.6 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

13.11.2014 23:36 MSK
Link
Т-64БВ · Magadan
Photos: 9
Синтипон на воздушнике - самопал?
0
+0 / –0
13.11.2014 23:47 MSK
Link
Photos: 12895 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (Т-64БВ, 13.11.2014):
> Синтипон на воздушнике - самопал?

Да. В чем только смысл,на воздушный фильтр ставить еще один фильтр из синтипона. На ГД там специальные стоят,заводские.
0
+0 / –0
14.11.2014 00:01 MSK
Link
Т-64БВ · Magadan
Photos: 9
Наверное, что бы родной фильтр дольше жил, а то пыль с масляной взвесью быстро забьёт гофры.
0
+0 / –0
14.11.2014 00:30 MSK
Link
Photos: 12895 · Database Editor / Photo Screener
Цитата (Т-64БВ, 14.11.2014):
> что бы родной фильтр дольше жил,

Все равно их в основном по времени меняют.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.