FleetPhoto
ВФТ-4, ВФТ-5, ОТ-7
 ВФТ-4   ·   ВФТ-5   ·   ОТ-7 
Река Волга, нижний подходной канал шлюзов №15/16
Нижегородская область, Городец

Author: Павел Феклистов           Date: September 7, 2018

Statistics

License: Copyright ©
Published 08.09.2018 02:47 MSK
Views — 1319
Detailed info


ВФТ-4

Design:Р-156СТ
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-03-249
Registry number:214344
Registry class:О2,0(ЛЁД20)
Built:15.06.1988
Builder:
Навашино
Yard number:32/1
Current state:Registry data changed Operating
Renames:203 → 07.2001
Проект: Р-156А. Головная секция сухогрузного состава.
В 2001 году переоборудована в нефтеналивную баржу по проекту Р-156СТ, а летом 2023 г. обратно в сухогрузную
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

ВФТ-5

Design:Р-156СТ
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-03-250
Registry number:214345
Registry class:О2,0(ЛЁД20)
Built:15.06.1988
Builder:
Навашино
Yard number:32/2
Current state:Registry data changed Operating
Renames:204 → 07.2001
Проект: Р-156А. Концевая секция сухогрузного состава.
В 2001 году переоборудована в нефтеналивную баржу по проекту Р-156СТ, а в летом 2023 г. обратно в сухогрузную
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

ОТ-7

Class:ОТ-2000
Design:428.1
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-29-5749
Registry number:145240
Registry class:О2,0(ЛЁД20)
MMSI:273322570
Built:12.08.1974
Builder:
Budapest
Yard number:1797
Current state:Registry data changed Operating
Renames:ОТ-2071 → 03.2005 Севморпуть-3 → 06.2009 • → 03.2022 Балтиец Камаев М. Ф.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:Canon EOS 1100D
Date and Time:07.09.2018 16:48
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Focal Length:100 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

09.09.2018 17:24 MSK
Link
Михаил_Л · Nizhny Novgorod
No photos
Не понятно,почему с нефтеналивными секциями Волго Флот танкера (входящем в Волжское пароходство )
работает судно из другой судоходной компании ??? В то время ,когда в Борской БТОФ стоит без работы 4-е толкача типа ОТ-2000 и 13 типа ОТ-2400 ???
–1
+0 / –1
09.09.2018 18:10 MSK
Link
Photos: 1248 · Database Editor / Moderator
Ещё Дембица водит ВФТ секции 13 и 14
0
+0 / –0
09.09.2018 18:35 MSK
Link
GMRN · Moscow
No photos
Цитата (Михаил_Л, 09.09.2018):
> Не понятно,почему с нефтеналивными секциями Волго Флот танкера (входящем в Волжское пароходство )
> работает судно из другой судоходной компании ???

Все просто, Темп+ является арендатором этих барж
0
+0 / –0
09.09.2018 18:42 MSK
Link
GMRN · Moscow
No photos
Цитата (Александр Королюк, 09.09.2018):
> Ещё Дембица водит ВФТ секции 13 и 14

Все трое находятся в аренде у ООО Темп+
У дембицы хозяин с 2017 - физлицо (учредитель ООО Темп+), а с 2013 собственником было ООО Темп+
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.