ШС-1, ШС-18, РТ-454, ШС-19, Донской-405, Путейский-704
ШС-1  ·  ШС-18  ·  РТ-454  ·   ШС-19   ·   Донской-405   ·   Путейский-704 
Река Дон
Ростовская область, Ростов-на-Дону
Идут из Таганрогского залива в порт Калач-на-Дону.
Верная примета приближения окончания навигации — "Шаланды потянулись наверх".

Author: RedJak           Date: October 11, 2018

Statistics

License: Copyright ©
Published 10.11.2018 01:10 MSK
Views — 1132
Detailed info


ШС-1

Design:81030
Home Port:Калач-на-Дону  
Owner:VDGBUVPiS  
Registry:РРР
Registry number:218961
Registry class:О2,0А
MMSI:273368530
Built:03.12.1986
Builder:
Chkalovsk
Yard number:26
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

ШС-18

Class:ШС (пр. 711, А, Б, Э)
Design:711Б
Home Port:Volgograd  
Owner:VDGBUVPiS  
Registry:РРР
Board number:ВД-02-0205
Registry number:193985
Registry class:О2,0А
MMSI:273364630
Built:21.11.1977
Builder:
Chkalovsk
Yard number:140
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

РТ-454

Class:РТ-300
Design:911В
Home Port:Rostov-on-Don  
Owner:Нижегородская логистическая компания  
Registry:РРР
Board number:Д-09-1425
Registry number:192781
Registry class:О2,0(ЛЁД20)
Built:31.07.1981
Builder:
Павловск
Yard number:44
Current state:Operating
Переоборудован по проекту 911В/911В-906.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

ШС-19

Class:ШС (пр. 711, А, Б, Э)
Design:711Б
Home Port:Volgograd  
Owner:VDGBUVPiS  
Registry:РРР
Board number:ВД-02-0258
Registry number:193991
Registry class:О2,0А
MMSI:273369530
Built:26.12.1977
Builder:
Chkalovsk
Yard number:150
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Донской-405

Design:1519, 1519.1
Home Port:Volgograd  
Owner:VDGBUVPiS  
Registry:РРР
Board number:ВД-02-0274
Registry number:215400
Registry class:О2,0
Call sign:UAVC4
MMSI:273360640
Built:31.08.1987
Builder:
Kiev
Yard number:723
Current state:Registry data changed Operating
Renames:Донская-405 → 1992
Проект 1519.
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Путейский-704

Design:SV2407, тип Путейский
Home Port:Volgograd  
Owner:VDGBUVPiS  
Registry:РРР
Board number:ВД-03-0296
Registry number:236307
Registry class:О2,0(ЛЁД30)А
MMSI:273325080
Launched:10.10.2013
Built:12.11.2013
Builder:
Yaroslavl
Yard number:155
Current state:Registry data changed Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Comments · 13

10.11.2018 12:14 MSK
Link
Photos: 300
Интересно, почему земснаряд не идет самостоятельно?
0
10.11.2018 14:19 MSK
Link
Photos: 1043
Может, что бы быстрее под мостом пройти?
+1
10.11.2018 22:07 MSK
Link
Photos: 767
Цитата (saniok_33, 10.11.2018):
> Интересно, почему земснаряд не идет самостоятельно?

Смеётесь?Где это видано чтобы земснаряды сами ходили?Он конечно самоходный,но не для таких дальних переходов.Притом вся эта гоп-компания как работает вместе,так и на отдых уходит вместе.
0
09.01.2019 13:50 MSK
Link
Photos: 300
Цитата (RedJak, 10.11.2018):
>
> Смеётесь?

Отнюдь...
0
09.01.2019 13:56 MSK
Link
Photos: 300
Цитата (RedJak, 10.11.2018):
> Где это видано чтобы земснаряды сами ходили?

Ну не знаю... Сколько себя помню,у нас земснаряды всё время сами ходили к месту работ.
0
09.01.2019 13:57 MSK
Link
Photos: 300
Цитата (RedJak, 10.11.2018):
> Он конечно самоходный,но не для таких дальних переходов.

Насколько они у вас дальние? Если не секрет?
0
09.01.2019 14:07 MSK
Link
Photos: 876 · Database Editor
Цитата (saniok_33, 09.01.2019):
> Цитата (RedJak, 10.11.2018):
> > Он конечно самоходный,но не для таких дальних переходов.
>
> Насколько они у вас дальние? Если не секрет?

С Азовского моря до Калача-на-Дону
0
09.01.2019 15:58 MSK
Link
Photos: 300
А в километрах?
0
09.01.2019 17:11 MSK
Link
Photos: 767
Больше 500 км.
+1
09.01.2019 18:14 MSK
Link
Photos: 300
Ну это же не так уж и много...
0
31.01.2019 13:25 MSK
Link
Серёня · Nizhny Novgorod
No photos
з/с "Профессор Лукин" сам ходил из Нижнего Новгорода до воложки Коршевитой, да и через ВДСК на АДМК сам шёл, и потом в Нижний Новгород обратно. Вообще не мало з/с сами ходят.
0
05.08.2019 05:06 MSK
Link
Photos: 401 · Corrector
Цитата (saniok_33, 10.11.2018):
> Интересно, почему земснаряд не идет самостоятельно?

Когда аналогичный земснаряд Обский-402 приводили в верховья Оби Талицкую группу перекатов расчищать его тоже "Паводок" (РТ-600) приводил. Хотя в переделах рабочей зоны он с места на место сам перемещался.
0
09.11.2019 18:56 MSK
Link
Photos: 300
Цитата (Игорь Игоревич, 05.08.2019):
>
> Когда аналогичный земснаряд Обский-402 приводили в верховья Оби Талицкую группу перекатов расчищать его тоже "Паводок" (РТ-600) приводил.

Это когда такое было?
0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.