FleetPhoto
Белмакс 9, Волгарь-21, Волгарь-29
Река Волга, Угличское водохранилище
Московская область, Дубна

Author: Александр Конов           Date: June 27, 2023

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.06.2023 23:15 MSK
Views — 802
Detailed info


Белмакс 9

Design:RDB20
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Registry number:247329
Registry class:О2,0
Keel laid:11.09.2019
Launched:25.03.2020
Built:15.05.2020
Builder:
Навашино
Yard number:4109
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Волгарь-21

Class:Волгарь / Урал / Ангарский
Design:Р-45Б
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-11-3441
Registry number:193875
Registry class:Р1,2(ЛЁД10)А
MMSI:273362560
Built:06.10.1978
Builder:
Звенигово
Yard number:15/20
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Волгарь-29

Class:Волгарь / Урал / Ангарский
Design:Р-45Б
Home Port:Nizhny Novgorod  
Registry:РКО (РРР до 2022)
Board number:В-07-1979
Registry number:207646
Registry class:Р1,2(ЛЁД10)А
MMSI:273366560
Built:25.08.1981
Builder:
Звенигово
Yard number:22/28
Current state:Operating
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated.

Camera Settings

Model:ILCE-7M3
Date and Time:27.06.2023 13:22
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:320
Exposure Bias:–0.7 EV
Focal Length:184 mm
Show all EXIF tags

Comments · 7

27.06.2023 23:33 MSK
Link
Photos: 1775
Они так всё вдвоём и толкали до Соликамска и обратно. Интересно почему?
+1
+1 / –0
28.06.2023 00:47 MSK
Link
Photos: 250
Цитата (dimon1972-Пермь, 27.06.2023):
> Интересно почему?

Предположу, что по причине невысокой мощности Урала для этой баржи. Обычно с ними работает Зеленодольск или БТО, которые в два раза мощнее
Большие наливные Уралы тоже в одиночку не толкают https://fleetphoto.ru/photo/360250
0
+0 / –0
28.06.2023 10:43 MSK
Link
PROKOF · Moscow
Photos: 1288
БТО тоже 600 л.с. Отмечу, что с наливными Белмаксами между Ярославлем и Кстовым работают буксиры проекта Р-45 (Волгари и Уралы см. https://fleetphoto.ru/photo/399915/?vid=1827 ). На Вашем фото баржа большей грузоподъемности и с другими обводами.
0
+0 / –0
28.06.2023 12:25 MSK
Link
Photos: 250
Цитата (PROKOF, 28.06.2023):
> БТО тоже 600 л.с

Зависит от подтипа, в карточке проекта есть два варианта мощности
+1
+1 / –0
28.06.2023 23:01 MSK
Link
Photos: 20
Два бункера сварили вместе,осталось сварить два Волгаря ..
+2
+2 / –0
15.08.2023 07:12 MSK
Link
No photos
Цитата (AleksML, 28.06.2023):
> Цитата (dimon1972-Пермь, 27.06.2023):
> > Интересно почему?
>
> Предположу, что по причине невысокой мощности Урала для этой баржи. Обычно с ними работает Зеленодольск или БТО, которые в два раза мощнее
> Большие наливные Уралы тоже в одиночку не толкают
На большинстве бывших вфтанкеровских волгарях и уралах главные были сменены на более мощные. И сил должно хватать
0
+0 / –0
15.08.2023 07:30 MSK
Link
Игорь Шевченко · Камень-на-Оби
Photos: 1458 · Database Editor / Photo Screener
https://fleetphoto.ru/photo/435595/?vid=97492 тут хорошо видно, что только один работает
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.