Statistics
License: Copyright ©
Published 18.11.2024 02:17 MSK
Views — 149
Detailed info
Rating: +11
|
Design: | RSD44, тип Капитан Рузманкин |
Home Port: | Saint Petersburg |
IMO: | 9584449 |
Registry: | РКО (РРР до 2022) |
Board number: | РМ-30-266 |
Registry number: | 236258 |
Registry class: | М-ПР2,5(ЛЕД20)А |
MMSI: | 273357250 |
Keel laid: | 05.05.2011 |
Launched: | 22.11.2011 |
Built: | 08.05.2012 |
Builder: | Навашино |
Yard number: | 1912 |
Current state: | Operating |
Судно названо в честь волжского капитана парохода "Казанка" Шумилова Ивана Павловича, погибшего в 1942 году в Сталинградской битве. |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Design: | D-9040 |
Home Port: | Temryuk |
IMO: | 8726351 |
Registry: | РМРС |
Registry number: | 861232 |
Registry class: | KM(*)L3[1] R3 floating crane |
Call sign: | UCWU |
MMSI: | 273358280 |
Built: | 31.03.1987 |
Builder: | Budapest |
Yard number: | 2483 |
Current state: | Operating |
Renames: | СПК-7/35 → 08.2007 Baykal → 12.2012 |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Design: | TESS 58 |
Home Port: | Valletta |
IMO: | 9425875 |
Registry: | LR |
Registry class: | ✠ 100A1 Bulk Carrier, CSR, BC-A, GRAB[20], Hold Nos. 2 and 4 May Be Empty, ESP, ShipRight ACS(B), *IWS, LI |
Call sign: | 9HA5122 |
MMSI: | 258060000 |
Keel laid: | 15.06.2010 |
Built: | 12.10.2010 |
Builder: | Balamban |
Yard number: | SC120 |
Current state: | Operating |
Renames: | Jin Xiao → 10.2010 CMB Maxime → 02.2016 Nord Manatee → 09.2019 |
17 февраля 2023 года в Новороссийске во время шторма ветер оборвал носовые швартовые концы судна, что могло привести к повреждениям инфраструктуры порта, а также создало угрозу экипажу. Срочно прибывший лоцман Григорий Грасс при помощи пяти буксиров обеспечил швартовку судна, а затем, поднявшись на борт, принял решение об отводе "Stavros" на внешний рейд. Ввиду продолжающихся штормов, лоцмана удалось эвакуировать с сухогруза только спустя четыре дня. За грамотные действия в сложнейших гидрометеорологических условиях, позволившие предотвратить возникновение аварийной ситуации, руководством ФГУП "Росморпорт" было принято решение о поощрении лоцмана. |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Design: | D-9040 |
Home Port: | Temryuk |
IMO: | 8726545 |
Registry: | РМРС |
Registry number: | 880854 |
Registry class: | KM(*) L3[1] R3 floating crane |
MMSI: | 273441940 |
Keel laid: | 15.04.1988 |
Built: | 31.12.1988 |
Builder: | Budapest |
Yard number: | 2504 |
Current state: | Operating |
Information about the vessel is given on the basis of publicly available sources and observations of users of this site. Site Administration has no associations with these sources and not responsible for this data. The information here may be invalid or outdated. |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D3100 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop Lightroom 6.0 (Windows) |
Date and Time: | 04.10.2024 13:45 |
Exposure Time: | 1/500 sec |
Aperture Value: | 11 |
ISO Speed: | 250 |
Focal Length: | 105 mm |
Equivalent Focal Length: | 157 mm |
Flash: | Flash did not fire, compulsory flash suppression mode |
Metering Mode: | Pattern |
Show all EXIF tags |
|